اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

برنامه ویژه رادیو ورزش در ایام ماه مبارک رمضان

رادیو ورزش در ماه مبارک رمضان برنامه‌ای ویژه‌ای خواهد داشت.

برنامه ویژه رادیو ورزش در ایام ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس، شبکه رادیویی ورزش در ماه مبارک رمضان ویژه برنامه "خدا نزدیک است" را روانه آنتن می‌کند.

فتانه سوزنده، تهیه کننده ویژه برنامه "خدا نزدیک است" در مورد این برنامه گفت: ما در شبکه رادیویی ورزش از تاریخ 25 فروردین مصادف با یکم رمضان 1442 با ویژه برنامه "خدا نزدیک است" در خدمت شنوندگان هستیم. این برنامه از ساعت 19:30 تا ساعت 21 به گویندگی مریم فخار و شهریار شهریاری به صورت زنده تقدیم مخاطبان می شود. 

وی در تشریح آیتم های مختلف برنامه اظهار داشت: در این برنامه با ورزشکاران کشور عزیزمان صحبت می کنیم. کمپین مهربانی خواهیم داشت؛ همچنین توصیه های پزشکی را ارئه می کنیم و درباره سلامت جسم در کنار سلامت روح در ماه مبارک رمضان صحبت خواهیم کرد. کمپین مهربانی، کمپینی برای کمک به ایتام و نیازمندان است که با همراهی و همکاری شنوندگان و ورزشکاران در این ماه مبارک اجرا می شود.

سوزنده افزود: در ویژه برنامه "خدا نزدیک است" درباره ورزشکاران درگذشته در سال 99 صحبت می کنیم و با خانواده های این عزیزان گفتگویی خواهیم داشت. گفتنی است راجع به شهدای ورزشکار و مادران شهید نیز صحبت می کنیم و حکمت های نهج البلاغه را تقدیم شنوندگان خواهیم کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول