اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

دولت، امسال هم تدبیری برای ارز کاغذ ندارد/ جوادی: فعلا خبری نیست

معاون فرهنگی وزیر ارشاد ضمن اشاره به افزایش قیمت کاغذ در بازار، از تخصیص نیافتن ارز به این کالای استراتژیک در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

دولت، امسال هم تدبیری برای ارز کاغذ ندارد/ جوادی: فعلا خبری نیست

محسن جوادی، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس درباره افزایش قیمت کاغذ طی روزهای اخیر و ابتدایی سال ۱۴۰۰ توضیح داد: هنوز برای سال جدید ارزی برای کاغذ تخصیص نیافته و خبری نیست. البته اعلام شده این موضوع در روند اجرا قرار دارد و ما تلاش می‌کنیم این ارز تخصیص یابد.

معاون فرهنگی وزیر ارشاد ابراز داشت: هرچند کاغذ دولتی عرضه شده، اما مشکلاتی در ترخیص و توزیع داریم که کم کم در حال برطرف شدن است.

وی با تائید اینکه برای سال ۱۴۰۰ ارزی به کاغذ تخصیص پیدا نکرده، عنوان داشت: دولت این موضوع را منتفی نمی‌داند و اعلام کرده است که ارز کاغذ در روند بررسی قرار دارد.

روند افزایشی قیمت کاغذ از روزهای پایانی سال ۹۹ شروع شد و در آغازین روزهای کاری سال ۱۴۰۰ به بندی ۶۹۰ هزار تومان رسید. این مساله نگرانی صنف نشر و اهالی کتاب را موجب شده است؛ چرا که در سال ۹۹ هم ارزی به کاغذ اختصاص نیافت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول