اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

دولت کاری کند مردم با زبان روزه در صف نایستند

نماینده مردم اسفراین در مجلس با انتقاد از نحوه مدیریت بازار گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان فشار زیادی بر دوش مردم است، لذا دولت تدبیری بیندیشد که مردم با زبان روزه در صف‌های طولانی نایستند.

دولت کاری کند مردم با زبان روزه در صف نایستند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، امان‌الله حسین‌پور در جلسه علنی امروز و در تذکر شفاهی با اشاره به گرانی کالاهای اساسی اظهار داشت: ریشه بسیاری از این گرانی‌های لجام‌گسیخته که مردم به ویژه طبقات متوسط و ضعیف را آزار می‌دهد، در ناهماهنگی‌ بخش‌های مختلف دولت است و علت این ناهماهنگی نیز، ناکارآمدی این دولت است. 

وی با تأکید بر اینکه باید در این خصوص فکری شده و وزارتخانه‌های مربوطه هماهنگ شوند، گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان فشار زیادی بر روی دوش مردم است، لذا دولت تدبیری بیندیشد که مردم با زبان روزه در صف‌های طولانی نایستند.

حسین‌پور همچنین با اشاره به مسئله مدیریت خرید تضمینی محصولات کشاورزی به ویژه گندم و تعیین قیمت آن عنوان کرد: با این روال قیمت‌گذاری گندم و مدیریت بازار آن، احتمالا در سال 1400 مجبور به واردات گندم خواهیم شد، بنابراین دولت در این خصوص فکری بکند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول