اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

اصرار آلکنو به حضور یک مترجم خاص در تیم ملی والیبال

سرمربی روسی تیم ملی والیبال ایران اصرار دارد تا یک مترجم خاص در کنارش حضور داشته باشد.

اصرار آلکنو به حضور یک مترجم خاص در تیم ملی والیبال

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اردوهای تیم ملی والیبال ایران برای حضور در رقابت‌های لیگ ملت‌ها و المپیک آغاز شده، اما ولادیمیر آلکنو و توتولو، سرمربی روسی تیم ملی و دستیارش هنوز به ایران نیامده‌اند. در روزهای گذشته اعلام شد که طبق برنامه قرار است ولادیمیر آلکنو روز 25 فروردین ماه وارد ایران شود و توماس توتولو هم 22 فروردین در تهران حضور خواهد داشت، اما این برنامه‌ریزی‌ها بازهم تغییر کرد.

به گفته امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی توماس توتولو، کمک‌مربی ایتالیایی تیم ملی کشورمان روز 24 فروردین ماه وارد ایران می‌شود و ولادیمیر آلکنو، سرمربی تیم ملی نیز روز 27 فروردین به تهران خواهد آمد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران که به تازگی کارش با تیم باشگاهی خود یعنی زنیت کازان خاتمه پیدا کرده است، برای حضور در تیم ملی درخواست کرده تا یک مترجم روسی در کنارش حضور داشته باشد. گزینه مدنظر آلکنو فردی به نام کسرایی است که چندین سال در روسیه زندگی کرده و یکی از مربیان تکواندو به شمار می‌رود.

گفته می‌شود داورزنی هنوز با این امر موافقت نکرده، اما آلکنو به شدت اصرار دارد که کسرایی در کنارش باشد. اگر این اتفاق بیفتد تعداد مربیان ایرانی حاضر روی نیمکت تیم ملی در مسابقات المپیک به یک نفر خواهد رسید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول