اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

عابدزاده: 8 فینال دیگر تا پایان فصل داریم / هدف ما پیروزی در تمامی مسابقات است

امیر عابدزاده که توانست مقابل فارنسه به بهترین بازیکن میدان لقب گیرد، پس از این درخشش از ذهنیت مثبت ماریتیمو گفت و اظهار داشت: 8 فینال تا پایان فصل وجود دارد.

عابدزاده: 8 فینال دیگر تا پایان فصل داریم / هدف ما پیروزی در تمامی مسابقات است

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در هفته بیست و ششم لیگ پرتغال، مارتیمو با درخشش بازیکنان ایرانی خود مقابل فارنسه به برتری رسید. در این بازی عابدزاده به بهترین بازیکن میدان شناخته شد.

دروازه‌بان ایرانی پس از این درخشش در مصاحبه با سایت باشگاه اظهار داشت: اول از هر چیزی تشکر می‌کنم بابت این جایزه. ما در طول هفته بسیار زیاد تمرین کردیم و سزاوار این بودیم که به پیروزی دست یابیم. امروز ما برنده شدیم ولی باید به بازی بعدی مقابل بلننسس بیاندیشیم زیرا به بردهای بیشتر احتیاج داریم.

وی ادامه داد: ما می‌خواهیم عملکرد امروزمان را تداوم بخشیم زیرا می دانیم 8 فینال دیگر وجود دارد و باید تا انتهای فصل به موفقیت ادامه دهیم.

در جدول لیگ پرتغال، ماریتیمو با 24 امتیاز در رده شانزدهم جای گرفته و در منطقه سقوط به دسته پایین تر قرار دارد. بلننسس با 26 امتیاز، فامیلیکائو با 26 امتیاز و بوایشتا با 25 امتیاز بالاتر از ماریتیمو قرار دارند.

عابدزاده گفت: بدون توجه به رقیب، تمام بازی‌های ما اهمیت دارند و ما باید در هر بازی تلاش کنیم تا بتوانیم بازی خودمان را اجرایی کنیم. هدف ما همیشه پیروزی و کسب 3 امتیاز است. ما تلاش خواهیم کرد و به مبارزه ادامه خواهیم داد زیرا ماریتیمو بیشتر از این ها را می‌خواهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول