اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پاشایی: تارتار شجاعتی قابل ستایش دارد/ استفاده از VAR به سود تیم‌های مظلوم مثل پیکان است

مربی تیم فوتبال پیکان گفت: استفاده از این جوان‌ها نشان می دهد مهدی تارتار دیدگاهی بسیار خوب و شجاعتی قابل ستایش دارد.

پاشایی: تارتار شجاعتی قابل ستایش دارد/ استفاده از VAR به سود تیم‌های مظلوم مثل پیکان است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حسین پاشایی در نشست خبری قبل از بازی با گل گهر در هفته بیستم لیگ برتر اظهار داشت: می دانیم گل‌گهر تیمی خوب و باکیفیتی است که دارای کادرفنی باتجربه و کارنامه‌دار با استفاده از بازیکنان باکیفیت است. این مسابقه برای ما شش امتیازی است  و روی نقاط ضعف و قوت خود به خوبی کار کرده‌ایم.

وی افزود: امیدوارم بتوانیم در کنار یک بازی خوب، نتیجه خوبی هم بگیریم. نشان داده‌ایم تیم خوب، باکیفیت و قابل احترامی هستیم که این اواخر نتایج خیلی خوبی هم گرفته ایم. با جوان‌هایی که داریم امیدوار به رقم زدن نتایج مناسب برای باشگاه پیکان هستیم.

مربی تیم فوتبال پیکان درباره فشردگی جدول لیگ و احتمال صعود شش پله ای پیکان در صورت برتری مقابل گل گهر عنوان کرد: تیم‌های میانه جدولی رتبه و امتیاز نزدیکی به هم دارند. برخی تیم‌ها با یک برد و یک باخت 7-6 پله در جدول صعود یا سقوط می‌کنند. امیدواریم با بردن گل‌گهر رتبه خوبی در جدول به دست آوریم.

پاشایی درباره تحول تیم پیکان نسبت به نیم فصل اول گفت: تیم ما کاملا نسبت به دیدارهای دور رفت متحول شده است. با توجه به اتفاق‌های ابتدای فصل و پتانسیل و گنجایش تیمی ما در آن زمان اکنون شرایط کاملا متفاوت شده است. اکنون تیم خیلی خوب و تاکتیکی هستیم و بازی‌های اخیر نشان داده خیلی پیشرفت داشته‌ایم.

وی ادامه داد: با این جوان‌هایی که در تیم‌مان داریم چشم انداز و دست آورد خیلی خوبی را برای باشگاه پیکان و فوتبال ایران رقم می زنیم. استفاده از این جوان‌ها نشان می دهد مهدی تارتار دیدگاهی بسیار خوب و شجاعتی قابل ستایش دارد. با توجه به کار آکادمیک باشگاه پیکان در 3-2  سال آینده بازیکنان و ستارگان خوبی از این باشگاه در فوتبال ایران ظاهر خواهند شد.

مربی پیکان درباره مهاجمان تیم حریف گفت: بازیکنان خیلی خوب و باکیفیتی در این تیم وجود دارند. بودجه گل‌گهر و پیکان با هم قابل مقایسه نیست و با این بودجه نفراتی را در اختیار گرفته اند که جزو بهترین‌های ایران هستند. تمام نفرات حریف را آنالیز خوبی کرده‌ایم و امیدوارم با کمترین اشتباه در بازی فردا نتیجه‌ای خوب پیروزی باارزشی به دست آوریم. 

پاشایی درباره اعتراض باشگاه پیکان به عملکرد داوران بازی‌های اخیر توضیح داد: از کار خیلی خوب دفاع می کنیم اما فکر نمی‌کنم در بازی رفت با ذوب‌آهن بیژن حیدری صحنه مشکوک را دیده باشد. در همان دیدار مسئولان باشگاه ذوب آهن مسئولان با موبایل خود صحنه را به داور نشان دادند و خوشحالیم حقی از تیمی ضایع نشد. باید به حیدری آفرین گفت.

وی افزود: در بازی های قبلی از داوری بسیار آسیب دیدیم. شاید صحنه‌ای که در دیدار با استقلال رخ داد در دید رضا کرمانشاهی نبود و نمی‌توان از وی ایراد گرفت اما عاجزانه خواهش می کنم از VAR در فوتبال ایران استفاده  شود زیرا این امر به سود تیم‌های مظلوم مثل پیکان است. دوست داریم شرایط به شکلی باشد که تیمی از داوری ضرر نکند. داور مسابقه با پدیده اشتباه وحشتناکی علیه ما مرتکب شد و مقابل استقلال هم کل کارشناساسان اذعان داشتند یک پنالتی صد در صد به سود ما گرفته نشد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول