اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس من

یک مخاطب فارس من: به خاطر عینک من را رد کردند!/ لزوم رسیدگی به اوضاع استخدامی دانشگاه فرهنگیان

یک مخاطب فارس من با اشاره به دلیل رد او در آزمون دانشگاه فرهنگیان، عنوان کرد: شاید چشم من ضعیف باشد اما آن گونه نیست که نتوانم کتاب را بخوانم، اگر درصد ضعف چشم هایم بالاست پس چگونه توانسته‌ام کنکور را با رتبه خوبی قبول شوم؟

یک مخاطب فارس من: به خاطر عینک من را رد کردند!/ لزوم رسیدگی به اوضاع استخدامی دانشگاه فرهنگیان

به گزارش خبرگزاری فارس، قصه‌اش مثل کتاب‌هاست، درست همان جوان روستایی که برای تحصیل عازم شهر می‌شود و زندگی در میان شهری‌ها را تجربه می‌کند، او هر روز برای عبور از روستا و رسیدن به شهر مجبور بود تا ساعت‌ها پشت وانت‌های باری در سرما و گرما بماند تا بتواند روزی برای خود آقایی کند.

محمد شکفته اهل الله آباد از توابع کرمان است. او اخیرا در کنکور سراسری علوم انسانی رتبه ۲۴۵ را کسب کرده و می‌گوید دانشگاه فرهنگیان به دلیل ضعف بینایی او را نپذیرفته است.

خانواده شکفته از طبقه کارگر است و تنها امیدش به ورود به‌دانشگاه فرهنگیان است. او برای پیگیری وضعیت استخدامی خود پویشی را در فارس من ثبت کرده است.

شکفته در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: بنده در یکی از روستاهای توابع کرمان زندگی می‌کنم، برای پرداخت هزینه‌های مدرسه کارگری کرده تا بتوانم کتاب‌هایم را خریداری کنم.

وی افزود: روز مصاحبه، اطمینان خاطر داشتم که می‌توانم در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شوم اما در آن روز، معاینات پزشکی صورت گرفت و آقای دکتر من را مردود کرد و پیگیری‌ها به جایی نرسید. می‌دیدیم که افرادی با رتبه ۹ هزار بودند و تأیید شدند.

شکفته تأکید کرد: من به دلیل ضعف چشم هایم رد شدم این در حالی است که می‌توانیم با یک بار عمل آن را تقویت کنیم. البته دکتر به من گفت تا ۲۱ سالگی باید صبر کنید تا عمل جراحی صورت بگیرد.

وی از وضعیت امروز زندگی‌اش برای آینده این چنین روایت کرد: برای آینده دیگر هیچ برنامه‌ای ندارم،  ناامید شده‌ام و امروز نمی‌دانم چه کار کنم! من جوانم و زندگی آینده سخت است و نمی‌توانم تأمین کنم و این  قبول نشدن بی عدالتی است.

این مخاطب فارس من تأکید کرد: شاید چشم من ضعیف باشد اما آن گونه نیست که نتوانم کتاب را بخوانم، اگر درصد ضعف چشم هایم بالاست پس چگونه توانسته‌ام کنکور را با رتبه خوبی قبول شوم؟

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول