اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

تشکیل ۱۳۸ پرونده قاچاق در آذربایجان‌غربی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی آذربایجان غربی با بیان اینکه طی سال جاری تعداد ۱۳۸ پرونده قاچاق به ارزش ۸ میلیارد تومان تشکیل شده است، گفت: در این راستا ۱۶۸ متهم دستگیر و ۱۰۷ خودرو توقیف شد.

تشکیل ۱۳۸ پرونده قاچاق  در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از روابط عمومی رئیس پلیس امنیت اقتصادی آذربایجان غربی، سرهنگ بهمن رستمی با بیان اینکه در طول تعطیلات نوروزی امسال ۲۴ فقره پرونده احتکار و توزیع خارج از شبکه در استان تشکیل و به مراجع قضایی ارجاع داده شد، اظهار داشت: ارزش ریالی این پرونده‌ها ۸۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

وی با بیان اینکه این پرونده‌ها شامل ۳۹۶ تن نهاده دامی، ۳۷ تن روغن نباتی، ۳۹ تن برنج و ۲۲ تن گندم به همراه ۱۵ تن آرد است، گفت: ۴۰ هزار قطعه مرغ در قالب این پرونده‌های احتکار و خارج از شبکه توزیع کشف شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی آذربایجان غربی با بیان اینکه در این زمینه بیش از ۲۵ نفر شناسایی و دستگیر شده اند، این اقلام در شهرستان‌های ارومیه، میاندوآب، بوکان و سردشت کشف و ضبط  کشف شده است.

رستمی با بیان اینکه تعداد ۱۳۸ پرونده قاچاق به ارزش ۸ میلیارد تومان تشکیل شده است، افزود: در این راستا ۱۶۸ متهم دستگیر و ۱۰۷ خودرو توقیف شد.

وی ادامه داد: نظارت و بازرسی از بازار و اقلام اساسی ادامه دارد و با متخلفان به صورت قانونی برخورد می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول