اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

تغییر ساعت کار سنگک‌پزی‌های آذربایجان غربی

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با شروع ماه رمضان تمام نانوایی ها شامل بربری‌پزها، سنگک‌پزی‌ها و نان روغنی‌پزها باید از ساعت ۱۵ ظهر شروع به فعالیت کنند و ساعات کار نانوایی‌های لواش پز نیز طبق روال عادی خواهد بود و محدودیتی از این بابت وجود ندارند.

تغییر ساعت کار سنگک‌پزی‌های آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس در ارومیه، غلامرضا بابایی در نخستین جلسه کمیسیون نظارت بر بازار آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه ساعات کار نانوایی‌های لواش پز طبق روال عادی خواهد بود و محدودیتی از این بابت ندارند، اظهار داشت: همزمان با شروع ماه رمضان همه نانوایی‌ها شامل بربری‌پزها، سنگک‌پزها و نان روغنی‌پزها باید از ساعت ۱۵ ظهر شروع به کار کنند.

وی تاکید کرد: هر قرص نان اعم از سنگک، بربری، لواش و روغنی نرخ مصوب و ابلاغی خود را دارد و هیچ نانوایی حق‌‌گران کردن با عنوان مخصوص را ندارد و نانوایانی که به بهانه فروش نان مخصوص از فروش نان معمولی خودداری کنند، توسط ماموران بازرسی صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی با آنان برخورد می‌شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی یاد آور شد: قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه نیز برای سال جاری ٣٠٠ هزار ریال تعیین شده بود که این قیمت هنوز در حال بررسی است و قیمت نهایی تا ابتدای ماه مبارک رمضان مصوب و اعلام می‌شود.

وی یادآور شد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، موضوع را از طریق سامانه ۱۲۴ با سازمان در میان بگذارند تا این مساله در اسرع وقت توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت رسیدگی شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول