اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

استفاده دختران بسیجی دانشگاه سوره از هنر عکاسی برای محرومیت‌‌زدایی

دختران دانشجو و بسیجی دانشگاه سوره به مناسبت هفته هنر انقلابی اسلامی، در تور عکاسی با موضوع محرومیت‌های شهر تهران شرکت کردند.

استفاده دختران بسیجی دانشگاه سوره از هنر عکاسی برای محرومیت‌‌زدایی

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، در حالی که فقر، اعتیاد و مشکلات ناشی از فشارهای اقتصادی به یکی از مهم ترین و در اولویت ترین معضلات حومه شهر تهران تبدیل شده، دانشجویان خواهر دانشگاه سوره در آستانه سالگرد شهادت سید مرتضی آوینی و هفته هنر انقلابی اسلامی، در یک تور عکاسی با موضوع محرومیت های شهر تهران شرکت کردند.

* روز اول؛ محله شهید هرندی

این دانشجویان در این برنامه به همراه استاد راهنمای خود در محله هرندی حاضر شدند و اقدام به عکاسی از محرومیت های موجود در این منطقه کردند.

 

 

گفتنی است عکس های برگزیده که توسط دانشجویان در این تور گرفته شده قرار است پس از بررسی اساتید در نگارخانه دانشگاه سوره به نمایش گذاشته شود.

 

 

دانشجویان بسیجی سعی دارند با دعوت از مسئولان و متولیان امر برای بازدید از نمایشگاه، برای ایجاد توجه و تمرکز بیشتر جهت رفع محرومیت های موجود در مناطق محروم تلاش کنند.

* روز دوم؛ کوره های آجرپزی شمس آباد و منطقه کپر نشین احمد آباد مستوفی

دانشجویان در دومین روز از تور عکاسی دانشگاه سوره به کوره های آجرپزی شمس آباد و منطقه کپر نشین احمد آباد مستوفی سر زده و اقدام به عکاسی از محرومیت های موجود در این مناطق کردند. 

 

 

همچنین در این اردو از زورخانه مسلم ابن عقیل (ع) که حاصل بازسازی جهادی یک حمام قدیمی مخروبه که محل زندگی 42 معتاد بوده؛ بازدید کردند و فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی جنوب غرب تهران و از فرماندهان مدافع حرم نیز ساعاتی را در فضایی صمیمی با دانشجویان گفت و گو کرد.

 

 

عکس های برگزیده به زودی پس از داوری توسط اساتید در نگارخانه دانشگاه سوره در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت و 3 عکاس برتر این دوره از تور عکاسی با اهدای جوایزی تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول