اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

«اردکانیان» کاندیدای ریاست جمهوری نیست

روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو طی توضیحاتی حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری در دوره سیزدهم را رد کرد.

«اردکانیان» کاندیدای ریاست جمهوری نیست

حوزه احزاب خبرگزاری فارس- قاسم عزیزی: روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو طی جوابیه‌ای حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری در دوره سیزدهم را رد کرد.

در جوابیه وزارت نیرو آمده است: گزارش منتشرشده به عنوان «ترافیک در مسیر پاستور/ 55 چهره‌ای که وارد کارزار ریاست جمهوری می‌شوند»، خبر و گمانه‌زنی‌هایی را در خصوص کاندیداتوری دکتر رضا اردکانیان در انتخابات 1400 مطرح کرده است.

در این جوابیه آمده است: در این زمینه پاسخ وزیر نیرو به موضوع انتخاب کاندیداتوریش در این انتخابات مشروحا ارائه شده و در وب‌سایت وزارت نیرو به آدرس www.paven.ir در دسترس است. بر این اساس درج نام دکتر رضا اردکانیان وزیر نیرو در این گزارش صحیح نمی‌باشد. 

به گزارش فارس، در گزارش اشاره شده تصریح شده بود که افرادی که تاکنون به صورت رسمی و غیررسمی اعلام کاندیداتوری کردند و یا احتمال کاندیداتوری آنها وجود دارد و فعالیت شبه‌انتخاباتی دارند و یا اینکه "نام آنها در فضای احزاب" مطرح هستند با ذکر سمت عنوان شده بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول