اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

اجرای طرح «اطعام مهدوی» در کرمان/5200 یتیم کرمانی نیازمند دستان پرمهر حامیان

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان ۳۱۳ آشپزخانه در قالب طرح «اطعام مهدوی» در استان کرمان راه‌اندازی می‌شود.

اجرای طرح «اطعام مهدوی» در کرمان/5200 یتیم کرمانی نیازمند دستان پرمهر حامیان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، یحیی صادقی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امسال نیز همچون سال‌های گذشته در آستانه ماه مبارک رمضان و به‌منظور دستگیری از نیازمندان برنامه‌های متعددی توسط کمیته امداد اجرا می‌شود، اظهار داشت: تمام مراحل کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در ادامه افزود: با راه‌اندازی ۳۱۳ آشپزخانه در سراسر استان پیش‌بینی می‌شود تا پایان ماه مبارک رمضان، 3 میلیون پرس غذای گرم طبخ و بین نیازمندان استان توزیع شود.

صادقی ادامه داد: امسال نیز در تلاش هستیم به همت امدادگران، نیروهای بسیجی، جهادی، مردمی و استفاده از ظرفیت خیران، اصناف، سازمان‌ها، نهادها، دانشگاه‌ها، مؤسسات خیریه و .... یک‌بار دیگر عزم ملی در اطعام نیازمندان را در قالب رزمایش ایران همدل – اطعام مهدوی اجرایی کنیم.

وی از توزیع سبد کالا بین خانواده‌های نیازمند و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود با همکاری مراکز نیکوکاری و خیران نیکوکار در مرحله نخست 5 هزار سبد کالا تهیه و بین نیازمندان سراسر استان توزیع شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در ادامه از اجرای طرح اکرام ایتام به‌منظور جذب حامی برای ایتام تحت حمایت این نهاد در ایام ماه مبارک رمضان به‌ویژه در شب‌های قدر خبر داد و افزود: ۵ هزار و ۲۰۰ یتیم فاقد حامی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان نیازمند دستان پرمهر حامیان هستند که امیدواریم با مشارکت خوب مردم نوع‌دوست استان در این طرح بتوانیم برای این ایتام حامی جذب کنیم.

وی ادامه داد: خیران و مردم نوع‌دوست استان هم‌چنین می‌توانند از طریق مراجعه به سایت ekram.emdad.ir  و یا از طریق ارتباط با شماره‌های ۳۲۲۶۸۷۲۶- ۳۲۲۳۷۷۰۹ حمایت ایتام تحت حمایت کمیته امداد را بر عهده بگیرند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان به مشارکت خوب خیران و مردم مؤمن و نوع‌دوست استان در برنامه‌های مختلف این نهاد در ماه مبارک رمضان سال گذشته علیرغم وجود بیماری کرونا و ایجاد مشکلات اقتصادی اشاره کرد و افزود: خیران و مردم مؤمن و نوع‌دوست استان ماه مبارک رمضان سال گذشته با مشارکت در برنامه‌های مختلف این نهاد 32 میلیارد و 800 میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند.

صادقی بیان کرد: نیکوکاران می‌توانند با استفاده از روش‌های ذیل ازجمله شماره‌گیری کد دستوری #034*8877* با مشارکت در طرح‌های مختلف این نهاد یاریگر نیازمندان در ماه مهمانی خدا باشند.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول