اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

با تصمیم غلط در ستاد ملی کرونا با جان مردم بازی می‌کنند

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ‌خسارت در بخش داخلی با تصمیم غلط در ستاد ملی کرونا به ریاست رئیس جمهوری است که با جان مردم به طور جدی بازی می شود.

با تصمیم غلط در ستاد ملی کرونا با جان مردم بازی می‌کنند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،‌ حجت‌الاسلام سید محمود نبویان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه اسلامی) پارلمان طی تذکر شفاهی اظهار داشت: علی رغم تذکرات قرار است طرح گام به گام برجام را انجام دهند، راستی آزمایی سریع و آسان چه معنی می دهد؟ آنچه که منافع ملت را تامین می کند این است که تحریم های آمریکا به طور کامل برداشته شود. از جمله تحریم های نفتی و بانکی و پول به راحتی در حساب مردم بیاید. تفکیک بین تحریم های هسته ای و دیگر تحریم ها نباید صورت گیرد و الان در مذاکرات این تفکیک ها وجود دارد و می خواهند طرح گام به گام برجام را انجام دهند.

وی افزود: ‌معلوم نیست که خسارت هایی که دولت نسبت به مردم وارد می کند، کی قرار است تمام شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در بخش اقتصادی، این دولت گرانی های گسترده ای بر مردم روا داشته است، عنوان کرد: گرانی دلار، کاهش ارزش پول ملی، گرانی خودرو، گرانی مسکن، صف های طولانی مایحتاج مردم از جمله این فشارهای اقتصادی است و تا کی قرار است این فشارها بر مردم ادامه یابد؟

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ با اشاره به خسارت ها در بخش ستاد ملی کرونا ادامه داد: خسارت در بخش داخلی با تصمیم غلط در ستاد ملی کرونا به ریاست رئیس جمهوری است که با جان مردم به طور جدی بازی می شود.

وی با اشاره به سیاست خارجی دولت مطرح کرد: تیم آقای روحانی جز خسارت به مردم دستاورد دیگری نداشته است، از سال 82 تا 84 به صراحت می گویند؛ تعلیق 20 ماهه هسته ای و پذیرفتن پروتکل الحاقی و گسترده ترین نظارت ها را پذیرفتیم، اما نتیجه تقریبا هیچ شد. در ژنو، لوزان جز خسارت نتیجه ای در بر نداشته است.

نماینده مردم تهران در مجلس در خاتمه اظهار داشت: الان در مذاکرات هم این موضوع ادامه دارد. نمایندگان مردم در مجلس در دفاع از مردم گفتند که 5 اسفند تمامی تحریم ها برداشته شود، اما دولت می گوید لازم نیست و 3 ماه دوباره تعلیق ایجاد شود و به غرب این پیام را دادند که شما می توانید تحریم ها را ادامه دهید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول