اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «مفازا» در ماه رمضان/ معرفی هیأت داوران

چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «ان للمتقین مفازا» ماه مبارک رمضان به همت شبکه جهانی الکوثر برگزار می‌شود.

برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «مفازا» در ماه رمضان/ معرفی هیأت داوران

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «ان للمتقین مفازا» ماه مبارک رمضان به همت شبکه جهانی الکوثر برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقات تا فردا مهلت دارند تا با مراجعه به نشانی اینترنتی http://mafaza.alkawthartv.com جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات اقدام کنند.

حضور اساتید جهان اسلام در هیأت داوران مسابقات

این مسابقات با حضور علاقه‌مندانی از کشور‌های مختلف و در رشته‌ قرائت برگزار می‌شود و در چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مفازا را داورانی از هفت کشور ایران، سوریه، عراق، اردن، مصر، لبنان و سودان در شب‌های ماه رمضان داوری خواهند کرد.

احمد النجفی، رافع العامری، میثم التمار و ناطق الزرکانی از عراق، معتز آقایی، سیدمهدی سیف، سیدعباس انجام، محمدعلی دهدشتی و امیر کسمایی از ایران، سمیح عثامنه از اردن و طه عبدالوهاب، محمد کحیله، محمد عصفور و محمد جابین از مصر داوران این دوره از رقابت‌ها اعلام شده‌اند.

همچنین رضوان درویش، عارف العسلی و نورالدین خورشید از سوریه، عادل خلیل و مصطفی الجعفری از لبنان و البدری بشاره از کشور سودان بر این مسابقات نظارت خواهند داشت.

علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه تلویزیونی مفازا می‌توانند برای ثبت‌نام به پایگاه اینترنتی مسابقات «ان للمتقین مفازا» به نشانی http://mafaza.alkawthartv.com/  مراجعه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول