اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

قاتل فراری در دیلم دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری قاتل فراری که در اوایل سال جاری در شهرستان دیلم مرتکب قتل شده بود خبر داد.

قاتل فراری در دیلم دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سردار خلیل واعظی در گفت‌وگو با خبرنگاران از دستگیری قاتل فراری که در اوایل سال جاری در شهرستان دیلم مرتکب قتل شده بود خبر داد و اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل مسلحانه در 10 فروردین ماه سال جاری در شهرستان دیلم و متواری شدن قاتل، رسیدگی پرونده به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی آن فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ماموران پلیس با تحقیقات میدانی، سرنخ‌هایی از اختلافات خانوادگی در وقوع این قتل به دست آوردند که با تلاش شبانه روزی و اقدامات فنی فردی را به عنوان قاتل در این زمینه شناسایی کردند.

وی با اشاره به اینکه قاتل پس از وقوع قتل متواری و در یکی از روستاهای شهرستان گناوه مخفی شده بود، عنوان داشت: ماموران پلیس آگاهی دیلم با هماهنگی قضائی در یک عملیات منسجم پس از حضور در گناوه با همکاری ماموران پلیس آن شهرستان، قاتل را در مخفیگاهش به همراه فردی که او را مخفی کرده و همدستش بود دستگیر کردند.

سردار واعظی با بیان اینکه قاتل انگیزه خود را از ارتکاب قتل اختلافات خانوادگی عنوان کرد، افزود: قاتل به همراه همدست خود پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تاکید کرد: احیانا اگر افرادی بخواهند با تهیه سلاح گرم امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیاندازند پلیس با آنان برخورد قانونی و سخت خواهد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول