اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

پاکدل: برای حضور خارجی‌ها در لیگ برتر هندبال مجوز می‌گیریم

رئیس فدراسیون هندبال گفت: با توجه به درخواست باشگاه‌ها برای حضور بازیکن و مربی خارجی در لیگ برتر، مجوز خواهیم گرفت.

پاکدل: برای حضور خارجی‌ها در لیگ برتر هندبال مجوز می‌گیریم

علیرضا پاکدل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد تعیین زمان شروع لیگ برتر هندبال اظهار داشت: منتظر تعیین تکلیف سرمربی تیم ملی هستیم تا پس از آن بتوانیم برای لیگ برتر هم برنامه‌ریزی کنیم. نظر سرمربی جدید تیم ملی باید در برنامه‌ریزی‌ها لحاظ شود. اولویت ما در سال جاری موفقیت تیم ملی است و به همین دلیل باید براساس نظر کادر فنی برای سایر مسابقات برنامه‌ریزی کنیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا تعداد تیم‌های لیگ برتر در بخش مردان و زنان تغییر خواهد کرد، تصریح کرد: براساس تصمیم کمیته مسابقات تعداد تیم‌ها بدون تغییر خواهد بود. اگر تیمی هم انصراف دهد یا به هر دلیلی نتواند حضور پیدا کند، بر اساس شرایطی که وجود دارد، از تیم‌های دسته اول استفاده خواهیم کرد. امسال دو تیم پرواز و ستارگان دشتستان از لیگ مردان سقوط کردند و تیم‌های پدافند ملارد و فولاد نوین سپاهان جایگزین آنها شدند.

رئیس فدراسیون هندبال درمورد اینکه آیا تیم‌های برای فصل پیش‌رو می‌توانند از حضور مربی و بازیکن خارجی استفاده کنند، گفت: با توجه به درخواست‌هایی که از طرف باشگاه‌ها مبنی بر صدور مجوز برای برای حضور خارجی‌ها وجود داشت و اینکه برخی کارشناسان اعتقاد داشتند که حضور خارجی‌ها می‌تواند به بالا رفتن سطح لیگ کمک کند ما این امر را پیگیری خواهیم کرد. قطعاً در جلسه هیأت رئیسه به این امر پرداخته خواهد شد و به احتمال فراوان مجوز حضور بازیکن و مربی خارجی در رقابت‌های لیگ برتر صادر می‌شود.

پاکدل در پاسخ به اینکه آیا سرمربی جدید تیم ملی فقط از مربیان ایرانی استفاده خواهد کرد یا دستیارانی را خود به ایران خواهد آورد، خاطرنشان کرد: با صحبت‌هایی که تا کنون داشته‌ایم، قرار است سرمربی جدید تیم ملی از حضور مربیان ایرانی استفاده کند و فردی را با خود به ایران نخواهد آورد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول