اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

برآیند اقدامات مجلس انقلابی در کنار دولتی شجاع و ولایی، کشور را به مسیر خود بازمی‌گرداند

نماینده مردم خمین در مجلس گفت: برآیند اقدامات مجلس انقلابی در کنار دولتی باورمند، شجاع، ولایی و انقلابی می تواند قطار خارج شده از ریل حرکت کشور را به مسیر خود بازگرداند.

برآیند اقدامات مجلس انقلابی در کنار دولتی شجاع و ولایی، کشور را به مسیر خود بازمی‌گرداند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت ، علیرضا نظری در نشست علنی امروز (یکشنبه 22 فروردین ماه( در نطق میان دستور خود، ضمن قدردانی از  زحمات کادر درمان و گرامیداشت شهدای سلامت در ایام کرونایی کشور گفت: جا دارد به جای بی تدبیری های دولتمردان در اعلام و اعمال سیاست های متناقض  در شرایط کرونایی و ایجاد شرایط مضاعف بر کادر درمان عذرخواهی کنم.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در کجای دنیا رئیس جمهور یک کشور برخلاف نظر تمامی کارشناسانش، مستبدانه اعلام می دارد که به نظر من پیک کرونا تمام شده و این چنین کشور را متحمل خسارات فراوان مالی و جانی می کند. اگر از مشاوران و معتمدان خود نظر نمی گیرید پس از کجا مشورت می گیرید.

وی افزود: از خرداد 99 ملت شریف ایران در حالیکه به این مجلس چشم امید دوخته است که این مجلس ناگزیر بود بخشی از عمر مفید خود را با دولتی سر کند که با شعار تدبیر و امید شروع کرد در حالیکه فاقد تدبیر بود و امیدش در گرو وعده های کدخدایش بود. دولتی در که طول 8 سال عملکردش، رکورد ها را جابجا کرده و حقیقتا در پاسداشت قانون اساسی، اخلاق، انصاف، صداقت، مردم دوستی، امانت، شایسته سالاری، پاکدستی، شنیدن صدای منتقدان، سعه صدر، حیا و شجاعت یک نصاب جدیدی را به نام خود ثبت کرد که در تاریخ بشریت نتوان نظیری برای آن پیدا کرد که شرح آن مثنوی 70 من کاغذ شود.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم خطاب به رئیس جمهور گفت: روزی مدعی شدید که نظر سنجی را با عینک و از پشت شیشه های دودی ماشین انجام داده ایدو مدعی شدید که همه مردم راضی و سرحال می باشند اما ای کاش برای یک بار هم که شده از ماشین پیاده و بدون عینک همان نظرسنجی را انجام می دادید تا شاید از خواب غفلت بیدار می شدید درحالیکه به خواب زده را هرگز نشود بیدار کرد.

وی همچنین خطاب به رئیس جمهور افزود: پس از گذشت 8 سال، جنابعالی را ارجاع می دهم به فرمایشات رهبری که فرمودند به گونه ای حرف بزنید که اگر خرداد سال آینده نوار حرفای امروز شما را پخش کردند، شرمنده نشوید و با بهانه گیری به گردن این و آن نیاندازید. شاید بازخوانی عملکرد دولتی که واپسین روزهای غروب دولت مغرور و خسته اش را که از روی بی مسئولیتی و مسئولیت ناشناسی ، بار امانت به دوش کشیده و به دلیل کارنامه غیر قابل دفاع به دنبال مقصر تراشی، بهانه جویی و آسمان ریسمان بافتن است، بی ثمر بنماید اما برای نامزدان امروز که برای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ثبت نام می کنند، می تواند بشدت عبرت آموز باشد که امید است دلسوزانی مانند آقای روحانی که زود احساس تکلیف می کنند، به خاطر داشته باشند که ورود به صحنه انتخابات و در نهایت موفقیت در جذب آرای مردم پایان کار نیست بلکه آغاز راه است و باید امیدهای برباد رفته مردم را بعد از 8 سال فریب جبران نماید.

نظری بیان کرد: ملت ایران، روح امام راحل و شهدای عزیز ناظر به رای ما در انتخابات 28 خرداد است که انتظار می رود با چشمانی باز و نگاهی نافذ و مشورت با دلسوزان در جهت عبور کشور از شرایط سخت فعلی و گشایش در معیشت و زندگی مردم و ناامید ساختن دشمنان ملت و انقلاب به رسالت دینی، ملی و انقلابی خود به درستی عمل کنند و به فرموده امام راحل باید تا آخر در صحنه باشیم.قطعا برآیند اقدامات مجلس انقلابی در کنار دولتی باورمند، شجاع، ولایی و انقلابی می تواند قطار خارج شده از ریل حرکت کشور را به مسیر خود بازگرداند.

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس خاطرنشان کرد: در روزهایی سند همکاری 25 ساله ایران و چین خبرساز شده است و دوستان و دشمنان به تحلیل آن مشغول هستند و از همه عجیب تر کسانی که تا دیروز منتقدان برجام خسارت بار را دلواپسان و کاسبان تحریم معرفی کرده و آن در مجلس ظرف مدت 20 دقیقه به تصویب رساندند، امروز خود دلواپس این توافق شدند و عجیب تر آنکه دشمنان ملت و انقلاب از آمریکا، اروپا، رژیم صهیونیستی، منافقین کوردل و خاندان سعودی دلواپس این توافق نامه شدند اما باید گفت که بدون تردید مجلس یازدهم این اطمینان خاطر را به ملت شریف ایران خواهد داد که استقلال و عزت کشور را نصب العین این مجلس قرار داده و اجازه تعرض به آن را به هیچ احدی نخواهد داد و براساس اصول 57، 77 و 135 قانون اساسی هرگونه توافق با سایر کشورها پس از تصویب مجلس شورای اسلامی معتبر خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول