اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

عادی انگاری، عامل شیوع گسترده کرونا در عسلویه/ تدابیر سخت‌گیرانه‌تری اعمال می‌شود

فرماندار عسلویه گفت: از ابتدای ورود کرونا به کشور هر کجا مردم از رعایت شیوه نامه‌ها خسته و دچار عادی انگاری شدند، آسیب دیدیم و آمار مبتلایان افزایش یافت.

عادی انگاری، عامل شیوع گسترده کرونا در عسلویه/ تدابیر سخت‌گیرانه‌تری اعمال می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان عسلویه، عبدالنبی یوسفی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت کرونا شهرستان عسلویه ضمن تبریک روز جهانی بهداشت و تشکر از تلاشهای مستمر ۱۴ ماهه  کادر بهداشت و درمان و دیگر اعضای ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان، اظهار داشت: از ابتدای ورود کرونا به کشور هر کجا مردم از رعایت شیوه نامه‌ها خسته و دچار عادی انگاری شدند، آسیب دیدیم و آمار مبتلایان افزایش یافت.

فرماندار عسلویه افزود: در ابتدای امسال هم به علت سرایت ویروس جهش یافته در کشور که شیوع آن بسیار بالاست، آمار مبتلایان به شکل انفجاری افزایش یافت.

وی اضافه کرد: سال گذشته با همکاری همه جانبه مسؤولین و مردم از بحرانی شدن وضعیت جلوگیری شد اما امسال سیر صعودی فعلی مبتلایان وضعیت شهرستان را به سرعت از زرد به نارنجی و سپس به قرمز مبدل ساخت.

یوسفی اضافه کرد: همه باید از تجمعات و دورهمی‌ها جلوگیری نمایند، راه برخورد قانونی با متخلفین دیده شده و با افرادی که شیوه نامه‌های بهداشتی و محدودیت‌های وضع شده را رعایت نکنند، قطعا برخورد متناسب خواهد شد.

رئیس ستاد مدیریت کرونای شهرستان عسلویه اذعان داشت: تمام دستگاههای اجرایی در کنار ستاد مدیریت کرونا و شبکه بهداشت و درمان آموزش و فرهنگ سازی کنند تا به قطع زنجیره انتقال کمک کنیم.

وی با بیان اینکه بایستی تدابیر سخت‌گیرانه‌تری جهت کنترل آن در شهرستان اعمال شود بیان داشت: قانون منع تردد از ساعت ۲۲ الی ۳ بامداد در شهرستان برقرار و برگزاری هرنوع تجمع در شهرستان ممنوع است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول