اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

موافقت فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا با ادامه توقف تردد مسافری از مرزهای عراق

مدیر کل امور مرزی وزارت کشور گفت: با موافقت فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا محدودیت تردد مسافری از مرزهای مشترک با عراق تا ۳۱ فروردین ماه سال جاری تمدید شد.

موافقت فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا با ادامه توقف تردد مسافری از مرزهای عراق

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، حسین قاسمی مدیر کل امور مرزی وزارت کشور اظهار داشت: با موافقت فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا محدودیت تردد مسافری از مرزهای مشترک با عراق تا ۳۱ فروردین ماه سال جاری تمدید شد.

وی افزود: بر اساس این تصمیم و با هدف جلوگیری از پیامدهای منفی محدودیت ها در اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی و سایر موارد مشابه، تردد مسافری صورت نخواهد گرفت.

قاسمی افزود: بر این اساس دارندگان پروانه های اقامت معتبر، روادیدهای تحصیلی، درمانی، سرمایه گذاری، بازرگانان و تجار، با حق کار و مهر خروج و مراجعت از پلیس مهاجرت و گذرنامه می توانند در صورت مراجعه از مرزها تردد کنند.

دبیر کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا در این راستا خاطر نشان کرد: مراتب به استاندارن ذیربط و نیروی انتظامی جهت اجرا ابلاغ شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول