اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

پیش بینی بارش‌های رگباری توام با رعد و برق و تندباد در یزد

رئیس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی یزد از وزش باد نسبتاً شدید و رگبارهای پراکنده باران و در برخی نقاط رعد و برق در این استان خبر داد.

پیش بینی بارش‌های رگباری توام با رعد و برق و تندباد در یزد

سیدعباس میرحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد با اشاره به گذر امواج ناپایدار از روی استان از امروز تا دوشنبه هفته جاری، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش یابی و با توجه به شاخص‌های ناپایداری جو، در ساعات بعدازظهر امروز تا فردا دوشنبه و اوایل شب افزایش ابر، گاهی وزش باد نسبتاً شدید را خواهیم داشت.

وی افزود: با توجه به وضعیت جوی در برخی مناطق نیز بعضاً تند بادهای لحظه‌ای همراه با گرد و خاک و احتمال رگبار‌های پراکنده دور از انتظار نیست.

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی استان یزد با بیان این‌که تمهیدات لازم برای جلوگیری از حوادث جوی و خسارات احتمالی ضروری است اضافه کرد: طی روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، رگبار باران با احتمال رعد و برق بخصوص در ارتفاعات پیش بینی می‌شود.

وی کمینه دمای این هفته شهر یزد را ۱۵ درجه سانتیگراد و بیشینه دما را ۳۱ درجه سانتیگراد برشمرد و افزود: از روز پنج‌شنبه وضعیت آسمان استان یزد صاف تا کمی ابری و گاهی افزایش سرعت باد پیش‌بینی می‌شود اما برای روزهای جمعه و شنبه قسمتی تا نیمه ابری همراه با افزایش سرعت باد خواهد بود.

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی استان یزد در خصوص توصیه‌های مقابله با سرمازدگی به باغداران گفت: در شرایط باد و طوفان محلول‌پاشی انجام نشود.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول