اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

سه دوچرخه‌سوار کرمانشاهی به اردوی تیم ملی راه یافتند

مدیر روابط عمومی رشته دوچرخه‌سواری استان کرمانشاه گفت: سه جوان کرمانشاهی به مرحله سوم اردوی تدارکاتی تیم ملی دوچرخه‌سواری راه یافتند.

سه دوچرخه‌سوار کرمانشاهی به اردوی تیم ملی راه یافتند

محمدصادق پارسامقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از راه یافتن سه جوان کرمانشاهی به مرحله سوم اردوی تدارکاتی تیم ملی خبر داد و اظهار داشت: این مرحله از اردو در اردیبهشت‌ماه در استان تهران برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این ورزشکاران همچنین آمادگی خود را برای مسابقات آسیایی قزاقستان که در مهرماه برگزار می‌شود، اعلام کردند.

وی افزود: مسابقات دوچرخه‌سواری در بخش کایرین در رده سنی جوانان در پیست مشهد مقدس با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور در روز جمعه ۲۰ فروردین‌ماه برگزار شد.

وی ادامه داد: در این رقابت‌ها استان کرمانشاه توانست افتخار‌آفرینی کند و در بخش جوانان ۲۰۰ متر پارسا شفیعی مقام اول، علی‌رضا شیری مقام سوم و رامین اکبری مقام پنجم را کسب کردند، همچنین در رشته کایرین علی‌رضا شیری توانست مقام دوم را از آن خود کند.

مدیر روابط عمومی دوچرخه‌سواری استان کرمانشاه در پایان، گفت: پارسا شفیعی، علی‌رضا شیری و رامین اکبری سه دوچرخه سواری ملی پوش که در این رقابت‌ها مقام‌هایی را توانستند کسب کنند، بزودی در مسابقات تیم ملی حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول