اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

قیمت زولبیا و بامیه 48 هزار تومان تعیین شد

رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی، گفت: نرخ مصوب هر کیلوگرم زولبیا و بامیه برای عرضه در ماه مبارک رمضان تعیین شد.

قیمت زولبیا و بامیه 48 هزار تومان تعیین شد

علی بهره‌مند در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس گفت: نرخ مصوب هر کیلوگرم زولبیا و بامیه برای واحدهای قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی درجه یک و درجه دو مصوب شد.

رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروش و کافه قنادی تهران، افزود: براساس قیمت مصوب نرخ هر کیلوگرم زولبیا و بامیه برای عرضه در واحدهای قنادی درجه یک 48 هزار تومان و برای عرضه در واحدهای درجه دو 38 هزار تومان تعیین شده است.

وی با تاکید بر اینکه مردم حتما زولبیا و بامیه را از واحدهای قنادی مجاز خریداری کنند، افزود: متاسفانه برخی واحدهای صنفی نیز اقدام به فروش زولبیا و بامیه می کنند که تهیه آن در محیط های نامناسب و غیربهداشتی انجام می شود بنابراین در جهت اطمینان از بهداشتی بودن محصول خریداری شده مردم حتما زولبیا و بامیه را از قنادی ها و شیرینی فروشی‌ها مجاز خریداری کنند.

بهره‌مند در مورد نحوه تعیین قیمت زولبیا و بامیه گفت: اتحادیه قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی نظر کارشناسی خود را در رابطه با تعیین قیمت به سازمان حمایت اعلام می‌کند و پس از بررسی‌های لازم قیمت نهایی این کالا توسط  سازمان صمت استان اعلام می شود. 

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول