اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حردانی: بازی با العین به تاریخ پیوست/حق نداریم مغرور شویم

مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت:دیگر حق نداریم به عقب برگردیم و به بازی با العین فکر کنیم.

حردانی: بازی با العین به تاریخ پیوست/حق نداریم مغرور شویم

به گزارش خبرگزاری فارس، صالح حردانی که شب گذشته موفق شد نخستین گل فولاد را برابر العین امارات به ثمر برساند اظهار داشت:بازی دشواری بود. العین به هیچ عنوان تیم دست و پا بسته‌ای نیست و یکی از بهترین تیم‌های آسیا است. سابقه این تیم گویای همه چیز است. آنها یکی از گران ‌قیمت‌ترین تیم‌های قاره را دارند و بیشترین قهرمانی لیگ امارات کسب کرده‌اند. تنها تیم اماراتی هستند که در لیگ قهرمانان آسیا کسب کرده‌اند. همه اینها نشان‌دهنده واقعیات تیم العین است.

وی افزود: از آن طرف ما هم برای موفقیت در این بازی هم‌قسم شده بودیم. کل تیم حول محور سرمربی برای این بازی متحد بودیم و می‌دانستیم چه می‌خواهیم. هدف‌مان روشن بود و برای تک تک لحظات بازی برنامه داشتیم. اگر یک بار دیگر بازی را ببینید متوجه می‌شوید که حتی یک کار اضافه هم انجام ندادیم و همین انسجام تیمی درون زمین و اتحاد کل تیم از مدیریت گرفته تا کادر فنی و بازیکنان باعث شد شب خاطره‌انگیزی رقم بخورد.

حردانی با اشاره به دستور جواد نکونام به فراموش کردن دیدار برابر العین گفت: دیگر حق نداریم به عقب برگردیم و به بازی با العین فکر کنیم. 21 فروردین 1400 در تاریخ ثبت شد و یگر جزوی از گذشته است.هواداران تا مدتها می‌توانند از این بازی خوشحال باشند و با خاطرات زندگی کنند و فوتبال ایران هم می‌تواند تا سالهای سال به این نمایش فولاد برابر العین افتخار کند اما ما به عنوان عضوی از این تیم، فرصتی برای شادی نداریم. باید رو به جلو نگاه کنیم. فینال بعدی ما بازی با السد قطر است. تیمی که نیازی نیست از قدرتش بگوییم و کل آسیا این تیم را می‌شناسد.

وی افزود: امیدوارم با این انسجامی که داریم و اتحادی که در این یک و نیم ساله از زمان حضور نکونام در تیم ما بوجود آمده بتوانیم به نمایش خوب‌مان ادامه بدهیم. اگر پس از شش سال در بین بهترین تیم‌های آسیایی قرار داریم مزد سختی‌هایی است که مدیریت، کادر فنی و بازیکنان متحمل شده‌اند بنابراین حق نداریم پا پس بکشیم. بازی با العین شروع کارمان است و قطعا در این مرحله هم متوقف نمی‌شویم، هر چند که با توصیه کادر فنی به هیچ وجه حق نداریم مغرور شویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول