اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

افتتاح اولین دوره رقابت‌های دوومیدانی بین‌المللی جام امام رضا(ع) در مشهد

اولین دوره رقابت‌های دوومیدانی بین‌المللی جام امام رضا(ع)، گرامیداشت استاد علی باغبانباشی در بخش آقایان در مشهد افتتاح شد.

افتتاح اولین دوره رقابت‌های دوومیدانی بین‌المللی جام امام رضا(ع) در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، افتتاحیه اولین دوره رقابت‌های دوومیدانی بین‌المللی جام امام رضا(ع)، گرامیداشت استاد علی باغبانباشی در بخش آقایان ظهر امروز با حضور مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، هاشم صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی و جبار قوچان‌نژاد معاون اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد. 

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه این مراسم گفت: بسیار خوشحال هستیم که اولین دوره مسابقات را در ایران برگزار و این مسابقات را به‌نام استاد باغبانباشی برگزار کردیم.

مهدی علی‌نژاد ادامه داد: مشهد میزبان ٩ کشور از قاره آسیا و اروپا است و این دوومیدانی و ورزش بوده است که تمام ورزشکاران در کنار هم قرار داده است.

وی بیان کرد: برگزاری اولین رویداد بین المللی خارج از سالن دو و میدانی به همت فدراسیون دو و میدانی اقدامی بود که امیدوارم پس از این هم دوستان بتوانند آن را ادامه دهند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه امیدوارم عزیزانی که به مشهد تشریف آوردند در این شهر اوقات خوبی داشته باشند، ادامه داد: امیدوارم جوان مردانه و با رعایت مقررات به رقابت بپردازند و خاطره خوشی را برای خود و دوستانشان به جا بگذارند.

علی‌نژاد تشریح کرد: برگزاری رویدادهای این چنینی باعث می‌شود ما بیشتر یکدیگر را بشناسیم و عزیزان ما که از خارج کشور آمده‌اند آشنایی بیشتری با ملت ایران پیدا کنند.

در ادامه رئیس فدراسیون دوومیدانی در خصوص برگزاری اولین دوره رقابت‌های دوومیدانی بین‌المللی جام امام رضا(ع) اظهار کرد: خیلی خوشحال هستیم که برای نخستین بار میزبان مسابقات بین‌المللی بودیم و امیدواریم این دوره از مسابقات باعث پیشرفت مسابقات دوومیدانی شود. 

هاشم صیامی عنوان کرد: اگر بتوانیم در سطح آسیا میزبانی‌های زیادی داشته باشیم جایگاه این رشته را در سطح آسیا بالا می‌بریم و قطعا با حضور ورزشکاران ایرانی و خارجی که در این مسابقات شرکت کردند می‌توانیم در آینده شاهد پیشرفت این رشته در سطح آسیا و جهان باشیم.

وی بیان کرد: تمام تلاش خود را می‌کنیم که ورزشکاران ایرانی در المپیک افتخارآفرینی داشته باشند تا بتوانیم سطح بالایی از دوومیدانی ایران و آسیا را در سطح جهان نمایش دهیم.

در حاشیه افتتاحیه اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی جام امام رضا(ع) امیرآذریان و هاشم صیامی از خانواده سردار شهید صیادشیرازی تقدیر کردند.

گفتنی است؛ این دوره از مسابقات با حضور بیش از ۲۰۰ وررشکار از صبح امروز در ورزشگاه امام رضا(ع) در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول