اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

جریمه ۲۸ میلیاردی برای دو قاچاقچی ارز

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی از جریمه ۲۸ میلیاردی قاچاقچیان ارز در استان کردستان خبر داد.

جریمه ۲۸ میلیاردی برای دو قاچاقچی ارز

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، محسن عسگری مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی از جریمه ۲۸ میلیاردی قاچاقچیان ارز در استان کردستان خبر داد و اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان سروآباد در گزارشی مراتب کشف تعداد مقادیری ارز قاچاق از ۲ نفر به صورت جداگانه اعلام که در این راستا پس از تشکیل پرونده در اداره تعزیرات حکومتی شهرستان سروآباد تشکیل و متهمان احضار و پس از تفهیم اتهام و احراز تخلف مبادرت به صدور رای کرده است.

وی اظهار کرد: نظر به اینکه متهمان بدون در دست داشتن مستندات قانونی اقدام به حمل ارز‌ها به صورت قاچاق کرده ضمن صدور حکم به ضبط ارز‌های مکشوفه، متهمان را جمعا به ارزش ۲۸ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی بیان داشت: شعبه رسیدگی کننده بدوی حکم محکومیت متهمان را صادر کرده بود و نامبردگان در فرجه مقرر قانونی رای صادره اعتراض کرده که شعبه تجدید نظر ویژه رسیدگی به امور قاچاق کالا و ارز استان کردستان ضمن رد اعتراض، حکم بدوی را تایید کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول