اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تامین و توزیع ۵۵۰ تن کالای اساسی ماه مبارک رمضان در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و دبیر کارگروه تنظیم بازار کهگیلویه و بویراحمد از تامین و توزیع ۵۵۰ تن کالای اساسی ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.

تامین و توزیع ۵۵۰ تن کالای اساسی ماه مبارک رمضان در کهگیلویه و بویراحمد

 سالار حسین پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به منظور تنظیم بازار و تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم استان ،مقدار ۵۹۶ تن کالاهای اساسی از جمله برنج،شکر و گوشت منجمد در این ماه تخصیص وبین شهروندان توزیع خواهد شد.

حسین پور افزود: در این طرح مقدار ۳۰۰ تن برنج با قیمت مصوب هر کیسه ۱۰ کیلویی ۱۸۵هزار تومان،۲۷۰ تن شکر بسته بندی با قیمت هر کیلوگرم ۸۷۰۰ تومان و ۲۶ تن گوشت منجمد با قیمت هر کیلو ۸۰ هزار تومان در فروشگاه های معتبر و زنجیر ه ای وبا رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی عرضه خواهد شد.

حسین پور یادآور شد: کار نظارت دقیق با حضور بازرسان مقیم این سازمان و دیگر دستگاههای نظارتی انجام وبا کسانی که احیانا قصد اخلال در نظام اقتصادی وبازار را داشته باشند به شدت برخورد قانونی وتعزیری خواهد پذیرفت. 

 وی از مردم درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی مراتب را به سامانه ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گزارش تا به شکایات آنها رسیدگی گردد‌.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول