اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک دانشگاه آزاد و حوزه علمیه

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در راستای اجرایی شدن سند اسلامی شدن دانشگاه ها در دوران مدیریت جدید آن به دنبال ایجاد ارتباط و انعقاد تفاهم نامه با حوزه های علمیه در عرصه های مختلف علمی و تربیتی است.

انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک دانشگاه آزاد و حوزه علمیه

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، احمد حیدری در جلسه امضای تفاهم نامه دانشگاه آزاد اسلامی با حوزه های علمیه که ظهر امروز در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه برگزار شد به نمایندگی از مدیران این دانشگاه ضمن برشمردن مقدمات تفاهم نامه بین مرکز مدیریت حوزه های علمیه و دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سند اسلامی شدن دانشگاه ها سال هاست که به دانشگاه ها ابلاغ شده اما متأسفانه تاکنون اجرایی نشده است.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در راستای اجرایی شدن این سند در دوران مدیریت جدید آن به دنبال ایجاد ارتباط و انعقاد تفاهم نامه با حوزه های علمیه در عرصه های مختلف علمی و تربیتی است.

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: فرصت مطالعاتی و دوره های کوتاه مدت از برنامه های موجود در این تفاهم نامه است.

وی گفت: برای تولید محتوای علمی و دینی مبتنی بر منابع و آموزه های دینی نیز مقرر شده است کارگروه ویژه ای تشکیل شود.

حیدری تصریح کرد: به دنبال تعریف همکاری های مشترک بین حوزه های علمیه و واحدهای دانشگاه آزاد در شهرستان های کشور هستیم.

وی افزود: موضوع دیگری که در این تفاهم نامه مد نظر قرار گرفته است پشتیبانی از تولید در عرصه نیروی انسانی است.

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی بیان داشت: ما می خواهیم با همکاری حوزه های علمیه به تولید محتوای مجازی در راستای مدیریت فضای مجازی و تربیت دینی بپردازیم.

وی گفت: مدت اجرای این تفاهم نامه 4 سال در نظر گرفته شده است و تشکیل کمیته های اجرایی و جلسات کارشناسی مشترک از برنامه های آن است.

انتهای پیام/78027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول