اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

بررسی معافیت مالیاتی مستخدمان مناطق آزاد در کمیته ویژه کمیسیون اقتصادی مجلس

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از بررسی استفساریه ماده 13 در مورد معافیت از مالیات مستخدمان مناطق آزاد در کمیته ویژه خبر داد.

بررسی معافیت مالیاتی مستخدمان مناطق آزاد در کمیته ویژه کمیسیون اقتصادی مجلس

گروه پارلمانی خبرگزاری فارس-قاسم عزیزی: حجت الاسلام سید کاظم موسوی نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره نشست عصر امروز (یکشنبه ۲۲ فروردین ماه) کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: نشست کمیسیون اقتصادی مجلس بر دو موضوع حکمرانی ریالی در کشور و استفساریه ماده ۱۳ استوار بود.

وی افزود: اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس نقطه نظرات خود را در مورد حکمرانی ریالی مطرح کردند و قرار شد توضیحات مرکز پژوهش‌های مجلس نیز آورده و ابهامات برطرف شود و سپس بررسی بیشتر آن به جلسه بعدی کمیسیون در سه شنبه هفته جاری موکول شد.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه استفساریه ماده ۱۳ درباره مناطق آزاد و مستخدمین در این مناطق بود، گفت: قرار شد این موضوع در کمیته مخصوص بررسی شود چراکه شاید لازم باشد نه به صورت استفساریه بلکه به صورت ترد به صحن مجلس ارائه شود.

حجت الاسلام موسوی در توضیح بیشتر این استفساریه خاطرنشان کرد:  این استفساریه بر این موضوع تاکید دارد که آیا  مستخدمین در مناطق آزاد معاف از مالیات باشند یا خیر؟ قطعاً فعالان اقتصادی معاف از مالیات هستند بنابراین برای معاف بودن یا نبودن مسخدمان در این مناطق شرایط آنان تشریح، تفکیک و تعریف شود و در مورد آنها تصمیم گیری کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول