اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

تاثیر روحانیت بر مردم، در گرو عمل‌گرایی است

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: تأثیرگذاری روحانیت بر مردم درگرو عمل‌گرایی است و یکی از دلایل تأثیرگذاری برخی افراد، عامل بودن آن‌ها است.

تاثیر روحانیت بر مردم، در گرو عمل‌گرایی  است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد حجت‌الاسلام والمسلمین نوری در گردهمایی امروز با ائمه جماعات استان خراسان شمالی، اظهار کرد: در زمینهٔ تبلیغ و دعوت مردم به معنویت، فعالیت‌های ما در صورتی اثرگذار خواهد بود که خود ما نیز اهل عمل باشیم، در واقع تهذیب نفس و عالم عامل بودن سبب تأثیرگذاری گفته‌های ما می‌شود. 

وی گفت: وقتی کسی مهمان خدا می‌شود باید لوازم و موارد ضروری این مهمانی مهم را نیز داشته باشد.

امام جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: تأثیرگذاری روحانیت بر مردم درگرو عمل‌گرایی است و یکی از دلایل تأثیرگذاری برخی افراد، عامل بودن آن‌ها است، کسانی که خود ابتدا به گفته‌های خویش عمل می‌کنند.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی تصریح کرد: رویکرد ائمه جمعه تلاش برای مشارکت حداکثری و تبیین نامزد اصلح در انتخابات باید باشد و باید در راستای افزایش مشارکت و بیان ویژگی‌های اصلح به‌صورت پررنگ فعالیت کنیم اما حق نداریم وارد مصادیق شویم.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری با تأکید بر اینکه دعوت به مشارکت باید با شیوه مناسب و قانع‌کننده باشد تا مردم اقناع شوند، اضافه کرد: انتخابات آبروی نظام است و همه باید برای برگزاری پرشور آن وارد عرصه شوند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موج چهارم شیوع ویروس کرونا در کشور، بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا تأکید کرد.

وی با بیان اینکه همه ما مکلف به رعایت دستورالعمل‌ها و تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم، افزود: رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا بر همه ما فرض است و رهبر معظم انقلاب نیز در این زمینه بسیار حساس بوده و همواره به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تأکید دارند، ازاین‌رو هیچ‌کس نباید نسبت به مصوبات و دستورالعمل‌های این ستاد کم‌توجه باشد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول