اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نویدکیا: هر بازی برای ما حکم فینال دارد/ به تیم فولاد تبریک می‌گویم

سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان گفت: قطعاً در طی هفته‌های آینده شرایط بازی‌ها و امتیازگیری سخت‌تر خواهد شد و به همین دلیل باید تلاش زیادی انجام دهیم تا بتوانیم امتیاز کسب کنیم.

نویدکیا: هر بازی برای ما حکم فینال دارد/ به تیم فولاد تبریک می‌گویم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محرم نویدکیا سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان،  در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیم خود مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: قطعاً در طی هفته‌های آینده شرایط بازی‌ها و امتیازگیری سخت‌تر خواهد شد و به همین دلیل باید تلاش زیادی انجام دهیم تا بتوانیم امتیاز کسب کنیم.

سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان افزود: تا پیش از اینکه فکری سکان هدایت نفت مسجد سلیمان را برعهده بگیرد تعداد زیادی از بازی‌های این تیم را آنالیز کردیم، با تغیر سرمربی نمی‌دانیم چه تغییرات در تیم ایجاد خواهد شد؛ در دیدار دور رفت که شرایط خاص خودش را داشت سه امتیاز خیلی خوب را در شهر مسجد سلیمان به این تیم دادیم، می‌دانیم اگر از وضعیت فعلی خود یک قدم عقب بمانیم و نخواهیم در چنین بازی‌های محکم ظاهر شویم همانند بازی دور رفت ممکن است امتیازات کامل را از دست بدهیم.

وی ادامه داد: سعی می‌کنیم با هوش و دقت در زمین ظاهر شویم زیرا می‌دانیم تیم نفت مسجد سلیمان دونده و جنگنده است و بخاطر امتیاز گرفتن با تمام وجود تلاش می‌کنند، امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم و نتیجه خوبی را کسب کنیم.

نویدکیا، در خصوص تفکراتش برای حفظ صدرنشینی اذعان داشت: من از روز اول اعلام کردم که برای من مهم نیست کجا جدول هستیم، برای من این مهم است که بازی‌های پیش رو برای ما مهم‌ترین بازی است، من اکنون فقط به نفت مسجد سلیمان فکر می‌کنم و جایگاه سپاهان در جدول اصلاً برایم اهمیتی ندارد، من می‌خواهم تیم به روند رو به جلوی خود ادامه دهد و در نهایت به آن چیزی که لیاقتش را داریم برسیم.

سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان، ادامه داد: ممکن است در طول هفته‌های مختلف جایگاه ما تغیر کند، شاهد بودیم از ابتدای فصل تا الان تیم‌های مختلفی به صدر جدول آمده و جابه‌جا شدند؛ هر بازی پیش روی ما حکم فینال را دارد و ما برای قهرمانی باید در آن فینال به پیروزی برسیم.

وی در پایان گفت: به مردم استان و تیم فولاد خوزستان به دلیل پیروزی شیرین و دلچسبی که شب گذشته به دست آوردند تبریک عرض می‌کنم، هرکدام از نمایندگان فوتبال کشور که بتوانند افتخاراتی را کسب کنند سبب افتخار کشور می‌شوند؛ پیش از دیدار تیم ما مقابل تراکتور هواداران ما کار بسیار زیبایی انجام دادند و پس از تشویق و روحیه دادن به تیم اجازه دادند که اتوبوس کاروان سپاهان به موقع به سمت استادیوم حرکت کند که جای دارد از این حرکت هواداران تیم سپاهان تشکر کنم، با توجه به وضعیت وحشتناک کرونا از هواداران درخواست دارم تا آن‌ جایی که امکان دارد محبت‌های خود را از داخل خانه به ما نشان دهند.

انتهای پیام /63107/ د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول