اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

راه‌اندازی پویش سراسری نامه ایرانیان به رئیس جمهور سیزدهم از سوی بسیج اساتید

رئیس شورای سیاستگذاری انتخابات سازمان بسیج اساتید گفت: با توجه به عدم تحقق وعده‌های انتخاباتی ریاست جمهوری در گذشته، نامه ایرانیان به رئیس جمهور سیزدهم را جمع‌آوری و قبل از تحلیف به کاندیدای منتخب ارائه خواهیم کرد.

راه‌اندازی پویش سراسری نامه ایرانیان به رئیس جمهور سیزدهم از سوی بسیج اساتید

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس؛ محمدرضا ابن الدین حمیدی گفت: با توجه به روند فراموش شدن پیمان‌ها و عهدهای مقرر با مردم از سوی منتخبین دوران قبل و نیز عدول از شعارهایی که متاسفانه پس از طرح اولیه آن محقق نمی شود، نهضت استادی بسیج در نظر دارد با راه اندازی پویشی و در اقدامی پیش‌دستانه و با تدابیری علمی نامه‌های "رای اولی‌ها"، "جوانان" ،" زنان" و "مردان" در اقشار پیشران جامعه از جمله دانش آموزان، دانشجویان، استادان، کارگران و زنان به رئیس جمهور منتخب آینده را گردآوری و تدوین کند. این مجلدات منتشره قبل از مراسم تحلیف به رئیس جمهور تقدیم خواهد شد.

این استاد دانشگاه گفت: بر همین اساس به منظور تبیین خواسته‌های اقشار مردم و جلوگیری از انحراف‌های بعدی در اولویت گذاریهای رئیس جمهور منتخب، استادان، دانشجویان، زنان و دانش آموزان در پویش "نامه‌ای به رئیس جمهور سیزدهم" شرکت خواهند کرد.

وی افزود: بسیج استادان ایران اسلامی پس از بررسی های لازم به پانصد نامه برگزیده اقشار مختلف جوایز نفیسی اهداء خواهد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول