اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

نظارت میدانی معاون عمرانی استاندار بر ساخت و سازهای سی‌سخت+تصاویر و فیلم

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با نظارت میدانی و نقطه به نقطه بر ساخت و سازهای شهر زلزله‌زده سی‌سخت دستوراتی برای تسریع در روند کار صادر کرد.

نظارت میدانی معاون عمرانی استاندار بر ساخت و سازهای سی‌سخت+تصاویر و فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، حاجی‌زاده معاون عمرانی استاندار به همراه پناهی فرماندار دنا، شهردار سی‌سخت، مدیرکل بنیادمسکن، نظام مهندسی و صفایی رئیس ستاد بازسازی زلزله شهرستان دنا از نحوه اجرای کار دستگاه های اجرایی و نظارتی بازدید کردند.

حاجی‌زاده معاون استاندار در گفت‌وگو با فارس گفت: با توجه به بازدید میدانی از ساختمان‌های در احداث نواقصی وجود داشت که در محل کار ناظران بنیاد مسکن و نظام مهندسی ملزم به دقت و نظارت بیشتر بر نحوه ساخت و سازها شدند.

معاون عمرانی استاندار گفت: مصوب شد از این پس بنیاد مسکن  به متقاضیان فاقد پروانه خدمات ندهد، تیم نظارت عالی سازمان از فردا مستقر شود و اولویت ارجاع کار نظارت با ناظرین بنیاد مسکن باشد.

معاون عمرانی استاندار گفت: مقرر گردید بنیاد مسکن تا ۲۵ فروردین آواربرداری در شهر سی‌سخت را به طور کامل انجام دهد و تا ۳۰ فروردین آواربرداری در روستاها را به طور کامل به پایان رساند،کل جداول پر شده از آواربرداری در سطح شهر پاکسازی شود، کلیه مجوزات باید تا ۲۵ فروردین تمام شود.

وی گفت: از فردا ساعت کاری شهرداری و بنیاد مسکن از  ۸ صبح تا ۲ بعداز ظهر و ۴ تا ۱۲ شب باید پای کار باشند، بانک ها باید آماده به کار شوند و روزانه آمار ارائه دهند.

حاجی زاده اظهار کرد: بنیاد مسکن، نظام مهندسی، شهرداری و دیگر ارگان‌ها دست به دست هم دهند و به نحوی عمل کنند که به عملکرد مثبت چند هفته گذشته آنها در زلزله شهر سی سخت خدشه وارد نشود.


انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول