اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

استاندار اصفهان: دغدغه ما تداوم تولید در پلی‌اکریل است

استاندار اصفهان گفت: حفظ منافع سهامداران، بیکار نشدن کارگران و گردش چرخ تولید دغدغه‌های مهم ما در پلی اکریل است.

استاندار اصفهان: دغدغه ما تداوم تولید در پلی‌اکریل است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اصفهان با دستور کار بررسی آخرین وضعیت شرکت پلی‌اکریل روز یکشنبه در استانداری برگزار شد.

عباس رضایی در حاشیه این نشست گفت: جلسه امروز با اولویت ادامه و افزایش روزانه تولید در این شرکت برگزار شد و هم‌زمان مسائل کارگران به هیچ وجه نباید خدشه‌دار شود و بر روی این موضوع بسیار حساس هستیم و اصرار داریم.

استاندار اصفهان  با بیان این که مساله و بحث سهام‌داران و مالکیت کارخانه باید حفظ شود، گفت: در کنار این مسائل باید براساس قانون پیش رفت.

وی افزود: در خصوص مسائلی که مطرح شد تصمیماتی گرفته شد که جمع‌بندی آن در نهایت به شورای تامین استان یا شهرستان می‌آید و سپس بر این مبنا اقدامات نهایی را احصا و تمامی موارد در زمانی که مشخص می کنیم لحاظ می‌شود.

به گزارش فارس، کارخانه پلی‌اکریل در اصفهان با بیش از چهار دهه فعالیت و اشتغال‌زایی دست‌کم حدود هزار و ۸۰۰ نفر، مادر صنعت نساجی کشور و استان اصفهان بشمار می‌آید؛ مهمترین تولیدات این کارخانه، الیاف اکریلیک، نخ و الیاف پلی‌استر است که به‌عنوان مواد اولیه در شرکت‌های نساجی و تولید فرش و پتو مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این مجموعه بزرگ صنعتی در سال‌های گذشته دچار مشکلات مالی و در سال‌های ۹۵ و ۹۶ خطوط تولید آن متوقف شد اما با حمایت‌های دولت، دستگاه قضایی و امنیتی و پرداخت تنخواه، تعدادی از خطوط تولیدی آن فعال شد و کارگران به سر کار بازگشتند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول