اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

سردار اشتری: عوامل حمله به پاسگاه کورین زاهدان دستگیر شدند

فرمانده نیروی انتظامی از دستگیری عواملی که در شهادت «شهید رجایی» شهید پاسگاه کورین زاهدان، دخیل بودند خبر داد و گفت این افراد به مراجع قضائی تحویل شدند.

سردار اشتری: عوامل حمله به پاسگاه کورین زاهدان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سردار حسین اشتری در حاشیه دیدار با خانواده شهید مجید رجایی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: این شهید والامقام جانش را برای امنیت و آسایش مردم نثار کرد و باعث خنثی شدن شرارت ها در منطقه محل خدمتش شده است.

وی با اشاره به اینکه عواملی که در شهادت این شهید بزرگوار دخیل بودند شناسایی، دستگیر و به مراجع قضائی تحویل داده شدند، افزود: این افراد به امید خدا به سزای اعمالشان می رسند.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه امروز فرزندان مردم ایران اسلامی در نیروی انتظامی، حافظ نظم و امنیت این کشور هستند، تصریح کرد: امروز پرسنل نیروی انتظامی با حضور در  شهرها، مرزها، جاده ها، روستاها آماده خدمت به مردم هستند و جانشان را برای امنیت و آسایش کشور نثار می کنند. 

وی با اشاره به اینکه راه شهدای والامقام با افتخار ادامه دارد، گفت: شهدای عزیز باعث افتخار ما و همه مردم ایران هستند.

ناجا در کنار مدافعان سلامت آماده خدمت رسانی به مردم عزیز است

سردار اشتری در ادامه با بیان اینکه نیروی انتظامی در همان ساعات اولیه شیوع ویروس کرونا به مدافعان سلامت اعلام آمادگی کرد، یاد آور شد: امروز حافظان امنیت با تمام توان در کنار حافظان سلامت هستند. 

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه بخش زیادی از مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا را نیروی انتظامی انجام می دهد، خاطر نشان کرد: پلیس با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به صورت مستمر و بی وقفه آماده خدمت رسانی به مردم عزیز است.

گفتنی است، فردا دوشنبه ۲۳ فروردین‌ماه با حضوری فرمانده نیروی انتظامی، سردار سعید مطهری زاده جایگزین سردار مظاهری در خراسان شمالی می شود.

 سردار مطهری زاده پیش از این معاون عملیات یگان ویژه ناجا بوده است.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول