اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

آغاز طرح نظارتی ویژه ماه رمضان در یزد

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد از آغاز طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان 1400 در این استان خبر داد و گفت: مراکز توزیع انواع موادغذایی به ویژه اقلام لبنی، پروتئینی، میوه و سبزیجات، روغن، خرما و شیرینی‌‎های مرسوم ماه رمضان کانون توجه تیم های بازرسی استان در ماه مبارک رمضان هستند.

آغاز طرح نظارتی ویژه ماه رمضان  در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، به نقل پایگاه اطلاع رسانی سازمان صمت در این استان، محمدرضا علمدار یزدی با اشاره به اهمیت آغاز طرح نظارتی ویژه ماه رمضان در سطح استان، اظهار کرد: در ادامه طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۰ که تا پایان فروردین ماه ادامه دارد، طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ را نیز از شنبه مورخ ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ با برقراری اکیپ های ویژه کنترلی و تشدید اقدامات نظارتی تا پایان ماه مبارک رمضان آغاز شده است.

وی افزود: اجرای طرح رمضان با عنایت به فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای انواع موادغذایی به ویژه اقلام لبنی، پروتئینی، میوه و سبزیجات، روغن، خرما و شیرینی‎‌های مرسوم این ماه صورت می‎‌گیرد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ادامه داد: این طرح با هدف پیشگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت کالاها و خدمات در استان و پایش مستمر بازار و توجه ویژه به موضوع تامین و توزیع به موقع کالا و خدمات پر تقاضای این ماه، انجام می‎شود.

علمداریزدی تاکید کرد: تشدید نظارت و بازرسی بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی ، برخورد با تخلفات احتمالی و تسریع در رسیدگی به شکایات مردمی با همه امکانات و نیروهای تحت اختیار و به خصوص با استفاده از توان ظرفیت تشکل‎های صنفی و نهادهای مردمی در دستور کار این سازمان قرار گرفته است. 

وی تصرح کرد: هماهنگی و استفاده از حداکثر توان سایر نهادها و دستگاه‌های ذیمدخل استان از جمله جهادکشاورزی، ادارات کل دامپزشکی، تعزیرات حکومتی، بازرسان اتاق اصناف و... با تشکیل اکیپ‌های بازرسی  و همچنین استفاده از توان بخش خصوصی برای بازرسی ها  در اولویت برنامه های سازمان قرار دارد تا در راستای صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان و رفع التهاب بازار اقلام پرمصرف این ماه تمهیدات و اقدامات کنترلی مناسب بعمل آید.

انتهای پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول