اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

جاده اصلی ایلام به صالح آباد مسدود می‌شود

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت:جاده اصلی ایلام به صالح آباد از ابتدای محور تا محدوده دوراهی قدیم و جدید به علت انجام عملیات عمرانی مسدود می‌شود.

جاده اصلی ایلام به صالح آباد مسدود می‌شود

سرهنگ رضا همتی‌زاده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از ایلام اظهار داشت: جاده اصلی ایلام به صالح آباد از ابتدای محور تا محدوده دوراهی قدیم و جدید به علت انجام عملیات عمرانی از ساعت ۱۱ امروز ۲۳ فروردین ماه تا ساعت ۱۷:۰۰ یوم جاری مسدود می‌شود.

وی افزود: رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند تا پس از بازگشایی محور باید از مسیرهای جایگزین (جاده فرعی ایلام- سرطاف- ماربره - صالح آباد) و( جاده ایلام - ملکشاهی - بان رحمان) تردد کنند.

رئیس پلیس راه استان ایلام خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مسیرهای جایگزین، کوهستانی و پرپیچ و خم بوده و فاقد استانداردهای خاص جاده‌ای است؛ می‌طلبد رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند، قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و از ارتکاب تخلفات حادثه ساز که منجر به وقوع حوادث ترافیکی می‌شود، خودداری کنند. 

وی گفت: از کلیه رانندگان عزیز تقاضا داریم با ماموران پلیس راه همکاری کنند تا شاهد حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول