اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

پیام تسلیت تولیت آستان قدس رضوی درپی درگذشت مادر شهید اویسی ثانی

تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی، درگذشت حاجیه خانم معصومه محروقی والده گرانقدر شهید محمدرضا اویسی ثانی حافظ قرآن و از شهدای شاخص دانشگاه علوم اسلامی رضوی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت تولیت آستان قدس رضوی درپی درگذشت مادر شهید اویسی ثانی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی، درگذشت حاجیه خانم معصومه محروقی والده گرانقدر شهید محمدرضا اویسی ثانی حافظ قرآن و از شهدای شاخص دانشگاه علوم اسلامی رضوی را تسلیت گفت.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی به شرح زیر است:

 

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که با اخلاص و همتی بلند فرزندان غیور خود را برای دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب روانه میدان جهاد و شهادت کرده‌اند به ثمر نشسته است و بی تردید این انقلاب مرهون زحمات و بردباری چنین مادران با ایمان و آزاده‌ای است.
درگذشت حاجیه خانم معصومه محروقی والده گرانقدر شهید محمدرضا اویسی ثانی حافظ قرآن و از شهدای شاخص دانشگاه علوم اسلامی رضوی و از افتخار آفرینان دوران دفاع مقدس را به خانواده محترم و مردم شریف شهرستان نیشابور تسلیت عرض می‌نمایم و در جوار مضجع نورانی حضرت ثامن الحجج علیه آلاف التحیه والثنا از درگاه خداوند متعال برای این مادر صبور و فداکار، رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزند شهیدش و برای بازماندگان اجر و شکیبایی مسالت می‌نمایم.

 

تولیت آستان قدس رضوی
احمد مروی

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول