اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

اظهارات جنجالی دوباره از مورینیو ؛ خوشحالم پدرِ سون شخصیتی بهتر از سولسشر است+فیلم

مورینیو در واکنش به اظهارات سولسشر نسبت به بازیکن کره‌ای تاتنهام با عصبانیت صحبت کرد و به شدت پاسخ سرمربی منچستریونایتد را داد.

اظهارات جنجالی دوباره از مورینیو ؛ خوشحالم پدرِ سون شخصیتی بهتر از سولسشر است+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس، تاتنهام مقابل منچستریونایتد شکست 3 بر  یک را تجربه کرد تا تیم مورینیو دورتر از همیشه نسبت به رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا قرار گیرد.

تاتنهام اکنون در جدول لیگ برتر انگلیس در رده هفتم قرار دارد و با سهمیه لیگ قهرمانان اروپا 6 امتیاز فاصله دارد و در حال حاضر شانسی برای رسیدن به لیگ اروپا را نیز ندارد.با این حال، مورینیو برای دور زدن نتیجه‌ای که گرفت در مصاحبه به مطبوعاتی به سرمربی تیم حریف تاخت و این بار با الفاظی دیگر سولسشر را مورد انتقاد قرار داد.

در این مسابقه، ادینسون کاوانی در دقیقه 33 موفق به گلزنی شد ولی با ویدیوچک این گل رد شد زیرا که برخوردی بین «اسکات مک‌تامینی» و «سون هئونگ مین» صورت گرفته بود و باعث شده بود تا ستاره کره‌ای نقش بر زمین شود. این اتفاق مورد اعتراض سولسشر پس از پایان بازی قرار گرفت و در اظهارنظری جنجالی، سرمربی منچستریونایتد نسبت به رفتار ستاره کره‌ای تاتنهام انتقاد کرد.

 

 

سولسشر گفت: اگر پسر من به شکل «سون» 3 دقیقه روی زمین بیفتد و باعث شود تا 10 بازیکن دورش جمع شود و به 10 بازیکن نیاز داشته باشد تا بلند شود، هیچ غذایی به او نخواهم داد.

این مسئله باعث عصبانیت مورینیو شد و اظهارات سرمربی تاتنهام را در پی داشت. ژوزه مورینیو گفت: خیلی متعجب شدم که اوله در خصوص سون این حرف‌ها را زد. ولی جالب است که شما از من در خصوص این اظهارات سوال نمی‌پرسید. ولی باید بگویم که اوله (سرمربی منچستریونایتد) اگر پاسخ دهد که کدام بازیکن الف، ب یا ج فلان تیم، پسر من است، من به سون امشب غذا نخواهم داد. واقعا ناراحت کننده است که شما در خصوص سون از من نمی‌پرسید و من باید خودم جواب دهم. شما به مانند دیگران با من رفتار نمی‌کنید.

مورینیو ادامه داد: در خصوص صحبت‌های سولسشر باید به سون بگویم که او چقدر خوش شانس است که پدری بهتر از اوله دارد. من خودم پدر هستم و به نظرم یک پدر همیشه به فرزندانش غذا خواهد داد. فرقی ندارد که آنها چه می‌کنند، شما اگر غذای آنها را می‌زدید، دزدی کردید و من بسیار ناراحت خواهم بود. ما یک ضرب المثل در پرتغال داریم که می‌گوید، نان، نان است و پنیر، پنیر!

 

 

انتهای پیام/‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول