اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اهدای ۴ هزار تبلت به دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد اصفهان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: تاکنون با همراهی و مشارکت خیران نیکوکار، بانک سینا و شرکت‌های صنعتی، تولیدی، بالغ بر ۴ هزار دستگاه تبلت تهیه و در چند مرحله به دانش‌آموزان تحت حمایت در استان اهدا شده است و این روند ادامه دارد.

اهدای ۴ هزار تبلت به دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد اصفهان، کریم زارع در جلسه‌ای که با حضور مدیران بانک سینا و شرکت‌های بنیاد مستضعفان در استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری برگزار شد، اظهار داشت: بنیاد مستضعفان در همه زمینه‌ها در قالب‌های مختلف و به صورت بلاعوض و وام، یاور امداد بوده و در حمایت نیازمندان، از ورود کمیته امداد به یک بحران جلوگیری کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان افزود: کمیته امداد برای تحصیل فرزندان مددجویان تأکید دارد و هم اکنون ۲۶ هزار دانش‌آموز در سطح استان از خدمات فرهنگی این نهاد بهره‌مند می‌شوند. 

وی با اشاره به اینکه با توجه به شرایط کنونی و تحصیل دانش‌آموزان به صورت مجازی، ۴۰ دستگاه تبلت توسط بانک سینا برای دانش‌آموزان تحت حمایت امداد تأمین شد، بیان کرد: با شروع تحصیل دانش‌آموزان به صورت مجازی و با استفاده از تجهیزات الکترونیکی با کمک سازمان آموزش و پرورش استان نیازسنجی انجام و افراد تحت حمایت بررسی شدند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان عنوان کرد: در این راستا تاکنون با همراهی و مشارکت خیران نیکوکار، بانک سینا و شرکت‌های صنعتی، تولیدی، بالغ بر ۴ هزار دستگاه تبلت تهیه و در چند مرحله به دانش‌آموزان تحت حمایت در استان اهدا شده است و این روند ادامه دارد.

وی با اشاره به عدم دسترسی برخی کودکان به ویژه مددجویان کمیته امداد به تبلت یا گوشی‌های هوشمند برای آموزش دروس خود گفت: ۷۰۰ فرزند تحت حمایت امداد از مددجویان نخبه در زمینه تحصیلی، ورزشی هستند و اگر حمایت‌های امداد و مردم نیکوکار از آن‌ها انجام نمی‌شد، شاید چنین جایگاهی را کسب نمی‌کردند.

مظفری، رئیس شورای هماهنگی مدیران بنیادی استان اصفهان در ادامه این جلسه افزود: بنیاد مستضعفان بانک سینا در راستای انجام وظیفه سازمانی و اجتماعی خود توانسته در یاری رساندن به نیازمندان به خوبی وارد عمل شود و به شعار خدمت صادقانه جامه عمل بپوشاند.

در این جلسه به صورت نمادین به ۴ فرزند تحت حمایت کمیته امداد تبلت‌های اهدایی بانک سینا تقدیم شد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ص/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول