اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

فینالیست شدن نفت آبادان به تعویق افتاد

چهارمین دیدار از مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال ایران با پیروزی مهرام تهران همراه بود.

فینالیست شدن نفت آبادان به تعویق افتاد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، چهارمین مضاف دو تیم پالایش نفت آبادان و مهرام تهران در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال ایران بعدازظهر امروز دوشنبه ۲۳  فروردین‌ماه در تالار بسکتبال آزادی تهران برگزار شد و طی آن مهرام موفق شد برابر پالایش نفت آبادان به پیروزی دست یابد.

بر همین اساس، چهارمین جدال دو تیم در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال ایران، با حساب ۸۶ بر ۹۰ به سود شاگردان علی آرزومندی خاتمه یافت.

این دیدار در وقت قانونی در عدد ۷۶ به تساوی انجامید و دو تیم کار را در وقت اضافه دنبال کردند که در زمان‌های اضافه، مهرام توانست از غیبت ستاره‌های نفت استفاده کرده و پیروزی را از آن خود کند.

با احتساب این نتیجه، دو تیم در تعداد پیروزی‌های خود  به عدد ۲ رسیدند و نتیجه دیدار پنجم در روز چهارشنبه، دومین فینالیست این مسابقات را مشخص خواهد کرد.

در این دیدار همچون سه دیدار گذشته، صمد نیکخواه بهرامی با کسب ۲۷ امتیاز و ثبت ۶ ریباند و ۶ پاس منجر به گل ارزشمندترین بازیکن این دیدار لقب گرفت.

محمد حسن‌زاده  ستاره ملی‌پوش نفت آبادان، پیش از آغاز این دیدار دچار مصدومیت شد و این دیدار حساس را از دست داد  اما در ۴۷ ثانیه پایانی توانست برای نفت به میدان برود‌ که این خضور تاثیری در نتیجه بازی نداشت.

سعید داورپناه از نفت آبادان، با انجام ۵ خطای شخصی و دو خطای فنی، دیسکالیفه و از زمین بازی اخراج شد تا ادامه این دیدار را از درون رختکن دنبال کند.

امیر صدیقی، رسول مظفری و اشکان خلیل‌نژاد، دیگر بازیکنان نفت آبادان بودند که با ثبت ۵ خطای شخصی، از زمین خارج شدند.

داجوان سامرز و مهدی کامرانی نیز از تیم مهرام با انجام ۵ خطای شخصی، از زمین بازی خارج شدند.

حماد سامری تیم خود را با آرایش ابتدایی سعید داورپناه، سالار منجی، آرن داوودی، امیرحسین صدیقی و رسول مظفری به میدان فرستاد و در آن سو، «علی آرزومندی» مهدی کامرانی، حامد حسین‌زاده، صمد نیکخواه بهرامی، ​داجوان سامرس و مسعود سلیمانی  را برای کلید زدن این دیدار روانه میدان کرد.

کوارتر اول این دیدار را نفت آبادان با نتیجه ۱۴ بر ۱۲ به سود خود به پایان برد، در کوارتر دوم مهرام نتیجه را با حساب ۱۲ بر ۱۳  بر حریف چیره شد‌ تا نیمه نخست با حساب ۳۵ بر ۳۲ به سود شاگردان حماد سامری خاتمه یابد.

در کوارتر سوم مهرام بازگشت طوفانی به این بازی داشت و این زمان دا با حساب ۱۶ بر ۲۰ از پالایش پیشی گرفت‌.

در وقت چهارم این دیدار، دو تیم به یک نمایش خیره کننده و یک بازی نزدیک، پر هیجان و زیبایی را از خود ارائه دادند، اما در نهایت مهرام موفق شد این کوارتر را با حساب ۲۳ بر ۲۷ از حریف پیشی گرفت اما بازی در عدد ۷۶ به تساوی رسید و کار به وقت اضافه کشیده شد..

پنجمین دیدار دو تیم روز چهارشنبه ۲۵ فروردین‌ماه جاری در تالار بسکتبال آزادی برگزار خواهد شد و هر تیمی که موفق به کسب سومین پیروزی شود، دومین فینالیست این دوره از رقابت‌ها خواهد بود.

این مرحله از رقابت‌ها به‌صورت سه از پنج برگزار خواهد شد و هر تیمی که زودتر در عدد پیروزی‌های خود به رقم ۳ دست پیدا کند، یک پای فینال سوپر لیگ بسکتبال ایران خواهد بود.

در دیگر دیدار این مرحله، پیش از این شهرداری گرگان با کسب سه پیروزی متوالی برابر شیمیدر قم، به عنوان نخستین فینالیست این دوره از رقابت‌ها معرفی شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول