اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

برخورد جدی با ناقضان شیوه نامه‌های بهداشتی در سطح شهر مشهد

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با ناقضان شیوه نامه های بهداشتی در سطح شهر به طور جدی برخورد می شود.

برخورد جدی با  ناقضان شیوه نامه‌های بهداشتی در سطح شهر مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وب‌دا، دکتر مهدی قلیان با اشاره به شروع موج چهارم کرونا در کشور و قرمز شدن وضعیت شهر مشهد و تعدادی از شهرستان‌های زیر پوشش دانشگاه اظهار کرد: با توجه به اینکه دستورالعمل رعایت پروتکل‌های بهداشتی در موج چهارم به تمامی اصناف و اماکن، واحدها و سازمان های تحت پوشش دانشگاه ابلاغ شده است و با ناقضان شیوه نامه‌های بهداشتی ابلاغی برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

معاون بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد در خصوص نحوه برخورد با متخلفان افزود: با توجه به حساسیت موضوع، در برخورد با متخلفان صنفی و دیگر رده های شغلی و سازمان ها، اخطارها ابتدا به صورت کتبی و در ادامه در صورت تکرار از طریق معرفی به مراجع قضایی صورت خواهد گرفت.

وی یادآور شد : در حال حاضر ۴۰۰ نفر از کارشناسان بهداشت محیط و حرفه ای این معاونت در قالب ۱۵۰ تیم بازرسی به طور مستمر بر عملکرد بهداشتی واحدهای صنفی، اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی نظارت دارند. همچنین در همین راستا نظارت های مشترکی با حضور کارشناسانی از اداره اماکن نیروی انتظامی، سازمان صنعت و معدن و اتاق اصناف، فرمانداری و قوه قضائیه در قالب تیم‌های مشترک در حال انجام است. 

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول