اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

استمرار طرح آمران سلامت در جهت مقابله با کرونا

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس از ادامه اجرای طرح آمران سلامت با پیگیری بیشتر توسط اعضای این جمعیت و با هدف مقابله با ویروس کرونا در نقاط پرتردد شیراز خبر داد.

استمرار طرح آمران سلامت در جهت مقابله با کرونا

 به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسین درویشی با تاکید بر مصوبات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، اظهار کرد: اجرای طرح تذکر لسانی در مراکز پرتردد شهر شیراز و در صورت نیاز اهدای ماسک رایگان به مردم، بر عهده جمعیت هلال احمر گذاشته شد.

وی بیان کرد: سال ۱۳۹۹ متفاوت از سال های پیشین، تحت تاثیر اپیدمی ویروس کرونا سپری شد و همه آحاد جامعه تحت تاثیر پیامدهای جبران ناپذیر شیوع بیماری کووید ۱۹ قرار گرفتند که در این مسیر عده ای در خط مقدم مبارزه با این بیماری از جان خود گذشتند تا جان دیگران را نجات دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس ادامه داد: جمعیت هلال احمر یکی از دستگاه هایی است که دوشادوش مدافعان سلامت در مبارزه با شیوع و اپیدمی این ویروس منحوس اقدامات موثر و شایانی انجام داده است.

درویشی با اشاره به اینکه طرح آمران سلامت در مقابله با کرونا یکی از طرح‌های مهم هلال احمر است، بیان کرد: در این طرح اعضای داوطلب و جوان جمعیت هلال احمر با تذکر لسانی مسائلی چون رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را به مردم یادآوری می کنند.

وی با اشاره به اینکه تذکر لسانی یکی از راه های مواجهه با افراد بی اعتنا به این ویروس است، افزود: توصیه به حفظ فاصله اجتماعی و هشدار به رعایت نکات بهداشتی، با حفظ احترام به شان و منزلت انسانی به منظور کمک به سلامت جامعه،  از محورهای اصلی این طرح است.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول