اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

ضرورت هماهنگی حداکثری سازمان های شهرداری با کمیسیون های شورای شهر

رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم بر هماهنگی حداکثری سازمان های تابعه شهرداری با کمیسیون های تخصصی شورای اسلامی شهر بویژه در بحث بودجه و امور مالی تأکید کرد.

ضرورت هماهنگی حداکثری سازمان های شهرداری با کمیسیون های شورای شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عبدالله جلالی که امروز در یکصد و هشتاد و نهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم سخن می گفت با تبریک نزدیک شدن به آغاز ماه مبارک رمضان، این ماه را فرصتی برای خودسازی و پرداختن به خویشتن دانست و اظهار کرد:  امید که توفیق الهی سبب استفاده همگان از فیوضات این ماه معنوی شود.

وی سپس با تصریح بر لزوم پیش بینی دقیق تر بودجه سازمان های تابعه شهرداری خاطر نشان کرد: متأسفانه گاهی لوایح برخی سازمان های تابعه شهرداری بدون هماهنگی با کمیسیون های تخصصی شورای اسلامی شهر به پیش می رود، در حالی که ضروری است که حوزه مالی این سازمان ها حداکثر هماهنگی را با کمیسیون های تخصصی شورای اسلامی شهر داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم در ادامه انضباط مالی را از مهم ترین وظایف مدیریت شهری دانست و یادآور شد: شورای سازمان های تابعه شهرداری باید در تحقق این انضباط مالی پیشگام باشند و در این زمینه ایفای نقش کنند، ضمن آن که پیش بینی های لازم نیز باید در این موضوع به انجام برسد.

جلالی در پایان سخنان خود به اهمیت حوزه فضای سبز در خدمات شهری اشاره کرد و خواستار تلاش و همراهی بیشتر مسؤولان و مردم  در حفظ و توسعه فضای سبز شهری شد.

انتهای پیام/۷۸۰۲۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول