اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

ایستادگی و تکیه بر باورها رمز پیروزی بر مشکلات است

امام‌جمعه شهر کمیجان گفت: امروز با گذشت چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران همواره سپر بلای انقلاب و دشمنی‌های بیگانگان بوده است.

ایستادگی و تکیه بر باورها رمز پیروزی بر مشکلات است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام هادی خلیلی صبح امروز در نشست و جلسه هم‌اندیشی با مسئولین سپاه ناحیه کمیجان اظهار کرد: امروز با گذشت چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران همواره سپر بلای انقلاب و دشمنی‌های بیگانگان بوده است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران همواره با نام مقدس نهاد انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عجین شده و در شروع و آغاز انقلاب شکوهمند ایران اسلامی به فرمان امام خمینی(ره) این نهاد مردمی و ولایی تأسیس شد و امروز با گذشت چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران همواره سپر بلای انقلاب و دشمنی‌های بیگانگان بوده است.

امام‌جمعه شهرستان کمیجان بیان کرد: ایستادگی و تکیه بر باورها رمز پیروزی بر مشکلات بوده و امروز سپاه پاسداران همواره با تعهد انقلابی خود در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی و بخش‌های مختلف به‌ویژه صیانت و حراست از دستاوردهای انقلاب حضور چشمگیر و اثربخشی داشته است.

خلیلی ادامه داد: شهرستان کمیجان با داشتن ظرفیت‌های غنی و مهم در بخش‌های گوناگون می‌تواند زمینه ارتقاء و بهبود زیرساخت‌ها را داشته باشد  لذا این مهم نیازمند مشارکت همه متولیان اعم از سازمان‌ها و اقشار و نخبگان این شهرستان است.

وی با بیان اینکه این شهرستان نقطه وصل و ارتباط یا شهرستان همدان است اضافه کرد: این ظرفیت بسیار مهمی هست که به‌ویژه در حوزه تولید و مسائل اقتصادی می‌تواند زمینه شکوفایی و رشد همه‌جانبه شهرستان را فراهم آورد.

امام‌جمعه شهرستان کمیجان گفت: توجه به بخش فرهنگی و معنوی آحاد مردم امروز یک ضرورت مهم محسوب می‌شود که می‌طلبد همه دلسوزان و نخبگان و دغدغه‌مندان این شهرستان پای کار آمده تا با انجام برنامه‌ریزی‌های مدون و حساب شده شاهد تقویت و رشد بیشتر فرهنگ اسلامی در مقابل تهاجمات بیگانه باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه کمیجان در این نشست ضمن ابراز امیدواری و تأکید بر توصیه‌های امام‌جمعه این شهرستان گفت: پاسداری از انقلاب اسلامی فلسفه وجودی سپاه است و هر کجا نیاز باشد سپاه برای صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی ورود کند آنجا حاضر است.

نعمت‌الله کمیزی با بیان اینکه محرومیت‌زدایی و توجه به اقشار آسیب‌پذیر یکی از اقدامات محوری سپاه در این شهرستان بوده است افزود: در سال‌های اخیر تمرکز و حول محور فعالیت‌های سپاه بر پایه محرومیت‌زدایی بوده است که تاکنون اقدامات خوبی به‌ویژه ساخت منازل محرومین و توسعه زیرساخت‌های اقتصاد مقاومتی در شهرستان انجام شده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کمیجان نیز در این نشست گفت: خوشبختانه اقدامات بسیار تأثیرگذاری به‌ویژه در ایام کرونا و رسیدگی به وضعیت اقشار آسیب‌دیده در سطح شهرستان انجام شده و امید می‌رود با همکاری‌های بیشتر شاهد رشد روزافزون در بخش‌های مختلف این شهرستان باشیم.

حجت‌الاسلام سید حسن رفیعی اظهار کرد: پیگیری روند ساخت حوزه علمیه امین در شهر کمیجان یکی از انتظارات جدی و به حق مردم این منطقه است که با پای کار آمدن همه متولیان و دغدغه‌مندان ساخت حوزه علمیه این شهر با قوت دنبال شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول