اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

حمایت از عشایر کرمان با تامین علوفه دام و فروش تولیدات

مدیرکل امور عشایری استان کرمان گفت: باتوجه به کمبود بارش‌ها سعی داریم علوفه دام‌ عشایر را تامین کنیم و محصولات تولیدی عشایری را از طریق فروشگاه اینترنتی عشایرشاپ به بازار عرضه کنیم.

حمایت از عشایر کرمان با تامین علوفه دام و فروش تولیدات

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، رضا نیکزادی پیش از ظهر امروز در حاشیه دیدار با خانم کبری قاشق‌تراش مادر شهیدان اکبر و حسین برزگر اظهار داشت: آیین‌نامه ساماندهی عشایر وظیفه سایر دستگاه‌های اجرایی را در قبال جامعه عشایری مشخص کرده و تکلیف قانونی است و باید هر کدام از ادارات از شرح و وظایف خود مطلع و نسبت به هزینه کرد بخشی از اعتبارات دستگاه خود در مناطق عشایری همکاری لازم را داشته باشند.

مدیرکل امور عشایری استان کرمان افزود: باتوجه به خشکسالی‌های چندسال اخیر و عدم بارندگی مناسب در سال  جاری و در صورت ادامه شرایط، نگرانی‌هایی وجود دارد.

  نیکزادی با بیان اینکه وقتی از اقتصاد مقاومتی به صحبت به میان می‌آید نمونه بارزی از اقتصاد مقاومتی عشایر هستند، تصریح کرد: عشایر نظام جمهوری اسلامی سهم بسزایی در نظام جمهوری اسلامی ایران دارند و ۱۲۵۰ شهید عشایر تقدیم انقلاب اسلامی شده است و ۲۰ درصد از شهدای استان کرمان شهدای عشایر هستند.

وی با توجه به شعار سال جاری ادامه داد: باتوجه به عدم بارش‌ها سعی داریم علوفه دام‌ها را تامین کنیم و محصولات تولیدی عشایری را از طریق فروشگاه اینترنتی عشایرشاپ به بازار عرضه کنیم.

نیکزادی عنوان کرد: بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۷ یکصد خانوارعشایر در بخش ماهان سکونت دارند.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول