اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

محور برنامه‌های ماه مبارک رمضان امیدبخشی و همدلی مؤمنانه است

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شیوه ورود ما در ماه مبارک رمضان حضور فعال و مؤمنانه با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی است، گفت: محور برنامه‌های ما در ماه مبارک رمضان بر امیدبخشی و همدلی مؤمنانه است.

محور برنامه‌های ماه مبارک رمضان امیدبخشی و همدلی مؤمنانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام مهدی طاهری صبح امروز در نخستین نشست مدیران تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اینکه در ماه محرم جریان‌های دینی با رعایت 85 درصدی شیوه‌نامه‌های بهداشتی خوش درخشیدند، گفت: شیوه ورود ما در ماه مبارک رمضان حضور فعال و مؤمنانه همانند محرم است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه قصد ما اصلا تقابل با هیچ جریان و ایجاد ضدیت و دوگانگی با هیچ‌کس نیست، افزود: مسجد محل حل مسائل مردم است و تعطیل‌بردار نیست البته اجتماعی که منافی قوانین ملی باشد در مساجد برگزار نمی‌شود.

وی اظهار داشت: محور برنامه‌های ما در ماه مبارک رمضان بر امیدبخشی، همدلی مؤمنانه و تواصی به خیر و صبر و حق است.

طاهری با اشاره به اجرای مهرواره محله همدلی در ماه مبارک رمضان گفت: این طرح سطحی‌ترین لایه محله مقاوم است و این طرح ظرفیتی برای آماده کردن طرح محله مقاوم دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری استفاده از ظرفیت انجمن‌های اسلامی محلات برای طرح محله مقاوم را یادآور شد و افزود: این انجمن‌ها همیار روحانی و مسجد برای رصد مشکلات و آسیب‌های محله می‌شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اهمیت مشارکت در انتخابات خاطرنشان کرد: باید برای تبیین این موضوع که مردم می‌توانند در تعیین سرنوشت اثرگذار باشند، از پایگاه مسجد با تبلیغ جمعی شروع کرد.

طاهری گفت: تکرار مکرر ارزش‌ها توسط مردم آن را از موج به فرهنگ تبدیل می‌کند و تا آن بعد مردمی نباشد فرهنگ به آن اطلاق نمی‌شود.

انتهای پیام/68033/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول