اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

واکنش کاربران به حادثه نطنز/ مذاکره‌بازی در وین و خرابکاری در نطنز دو روی یک سکه‌اند

وقوع حادثه در تأسیسات هسته‌ای نطنز که منجر به قطع برق و وارد شدن آسیب به سانتریفیوژهای مجتمع شهید احمدی‌روشن که تنها مرکز مشخص‌شده در برجام برای فعالیت هسته‌ای ایران است، شد، با واکنش‌های کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است.

واکنش کاربران به حادثه نطنز/ مذاکره‌بازی در وین و خرابکاری در نطنز دو روی یک سکه‌اند

گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، وقوع حادثه در تأسیسات هسته‌ای نطنز که منجر به قطع برق و وارد شدن آسیب به سانتریفیوژهای مجتمع شهید احمدی روشن که تنها مرکز مشخص شده در برجام برای فعالیت هسته‌ای ایران است، شد موجی از واکنش‌های کاربران شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشته است. بخشی از این واکنش‌ها در ادامه آمده است.

 

💬محمد شیروانی
نفوذ را در دو سطح تعریف کنید؛ سطحی که درست در زمان رفتن به سمت بی اثر شدن تحریم‌ها، در وین برای مذاکره با آمریکا له له میزند و سطحی که #نطنز را حیاط خلوت خرابکاران میکند، تا مارا در موضع ضعف قرار دهد. دولتِ استخوان لایِ زخم!

 

💬کبری آسوپار
چطور شعارنویسیِ صرف علیه اسراییل روی موشک ایرانی، خلاف روح برجام بود و به قول دولت و حامیانش از موانع ثمردهی برجام؛ اما آوارِ حملات اسراییل در نیروگاه نطنز (تنها مرکز مشخص شده در برجام برای فعالیت هسته‌ای ایران) هیچ گردی بر مذاکرات هسته‌ای نمی‌نشاند؟

 

💬نیشگون
در سالروز ترور شهید شهریاری،شهید فخری‌زاده رو ترورکردن. در سالروز فناوری هسته‌ای، در #نطنز خرابکاری کردن ودر سالروز ملی شدن صنعت نفت میخواستن رستم قاسمی که تو صادرات نفت نقش مهمی داره رو ترورکنن که نافرجام بود روحانی جوری سایه جنگ رو برداشته که از روی تقویم دارن بهمون ضربه میزنن

 

💬آسید پویان حسین پور
اصلا مذاکره خیلی هم خوب و عالی‌ست و اعضای تیم مذاکره‌کننده هم همه چیز تمامند، منتها الان و بعد از انفجار #نطنز در وین بر سر چه چیزی مذاکره خواهند کرد؟! مهر و موم کردن اتاق کار صالحی؟! یا تعلیق کامل خدمات آرایشی-بهداشتی رییس‌جمهور؟!

 

💬علیرضا گرائی
مذاکره بازی در وین و خرابکاری در #نطنز؛ دو روی سکه‌ای هستند که برای گرفتن آخرین سواری از دولت اصلاح‌‌طلبان، در آمریکا ضرب می‌شود!

و ما همچنان درگیر احمق‌های ساده‌لوح و نفوذی‌های خائن هستیم...

 

💬پدرام شمیرانی
یادمه اوباما در حین مذاکرات برجام گفته بود من قدرت اینو ندارم که پیچ و مهره صنعت هسته ای ایران رو از هم باز کنم وگرنه حتما این کار رو میکردم
بازرسان آژانس تو این ۶ سال این قدرت رو به آمریکا دادن!
لعنت به باعث و بانی اش...

 

 

💬 parisa bakhshi 
از بند بند برجام بوی خدعه و نیرنگ می آید. و با کمال تاسف باید گفت که در امنیتی ترین دولت تاریخ انقلاب کسی هوشیاری لازم برای دفع شرِ این خدعه‌های هدفمند و از پیش برنامه ریزی شده را نمی‌بیند. در ذره ذره برجام گویا خندق‌ها حفر کرده‌اند.

💬Zahra Chakhmaghi
یه کم دیگه زیادی طنز شده این عبارت « در زمان خودش در مکان خودش » #نطنز


💬سعید قاسمی
تروریسم هسته‌ای برنامه جامع اقدام مشترک آمریکا، اروپا و اسرائیل برای فشار همه جانبه بر ملت ایران در مذاکرات هسته ای است. وادادگی، غرب لیسی و عقب نشینی چیزی جز ذلت و سرافکندگی در پی نخواهد داشت.

 

💬 وحید عزیزی
یعنی واقعا یک لحظه هم به ذهن روحانی و ظریف و صالحی و عراقچی و... خطور نمی‌کنه که مذاکره با وجود حرکت های تروریستی طرف مقابل خیلی همراه با حفظ شرف نیست؟


 

 

💬جواد کریمی قدوسی
جناب آقای روحانی ممکن است فقط برای یک بار صداقت به خرج دهید و اعلام فرمایید که پس از حادثه تروریستی دوم روز گذشته در سایت #نطنز قرار است چه مقدار از تاسیسات هسته ای ملت را سالم تحویل دولت آینده بدهید.

 

💬مجتبی رضاخواه
زمانی که دشمنان کشور مشغول تهیه نقشه خرابکاری در نطنز بودند، رییس‌جمهور تصور می‌کرد که در حال توبه هستند!
منافع ملی با ساده لوحی تامین نمی‌شود.

 

💬محسن رضایی
آیا وقوع مجدد آتش سوزی در تاسیسات هسته ای نطنز، آنهم در کمتر از یک سال پس از انفجار قبلی، نمی‌تواند نشان از جدی بودن پدیده نفوذ باشد؟ فاعتبروا یا اولی الابصار کشور نیاز به سالم سازی امنیتی دارد.

 

💬عبدالله گنجی
اگر بنده کاره ای در تصمیمات نظام بودم بعد از خرابکاری اخیر در #نطنز دستور لغو مذاکرات وین را صادر می کردم.چه معنا دارد هنگامی که متعهد می شویم به عقب برگردیم و تعطیل کنیم خرابکاری می کنند؟نباید هم چوب را خورد و هم پیاز را.این تقسیم کار هویچ و چماق آمریکا با صهیونیست هاست.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول