اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

تولید روزانه ۲۲۰ تن گوشت مرغ در رشت

فرماندار رشت از تولید روزانه ۲۲۰ تن گوشت مرغ در شهرستان رشت خبر داد.

تولید روزانه ۲۲۰ تن گوشت مرغ در رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی فتح‌اللهی به‌صورت سرزده از فعالیت کشتارگاه طیور سپیدرود، وضعیت رعایت مسائل و پروتکل‌های بهداشتی و فرایند تولید مرغ از زمان ورود محموله‌های مرغ زنده، کشتار، بسته‌بندی، نگهداری در سردخانه و درنهایت حمل بهداشتی مرغ‌های کشتار روز بازدید کرد.

وی در این بازدید با اشاره به اهمیت نقش کشتارگاه‌های طیور در بهداشت عمومی جامعه اظهار کرد: برای پیشگیری از بروز و شیوع بسیاری از بیماری‌های طیور و نقش کشتارگاه‌های طیور در این رابطه ضروری است نهادهای مربوطه به‌صورت مستمر بر فعالیت این واحدها نظارت داشته باشند.

به گفته فرماندار رشت از هفت کشتارگاه فعال در استان، سه کشتارگاه طیور در شهرستان رشت در حال فعالیت هستند که به‌طور میانگین حدود ۲۲۰ تن در طول شبانه‌روز کشتار انجام داده و با نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت مقدار موردنیاز به بازار عرضه می‌شود.

فتح‌اللهی با تأکید بر ضرورت تأمین ۱۰۰ تن گوشت روزانه موردنیاز شهرستان رشت، افزود: بایستی هماهنگی لازم بین حلقه‌های زنجیره تولید مرغ و علل الخصوص چرخه توزیع آن در شهرستان برقرار شود تا برای تأمین گوشت موردنیاز ایام ماه مبارک رمضان با مشکل مواجه نشویم.

وی با تأکید بر حمایت از ظرفیت‌های تولیدی داخل کشور، تصریح کرد: تولیدکنندگان با تولید کالای باکیفیت و مردم نیز با مصرف کالاهای تولید داخل نقش مؤثری در تحقق شعار سال ایفا می‌کنند و همراهی مردم در خرید این اجناس موجب دلگرمی و انگیزه فعالان این بخش می‌شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول