اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

تقدیر «فرمانده مرزبانی» از خبرنگاران خبرگزاری فارس کرمانشاه

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه با حضور در تحریریه دفتر خبرگزاری فارس استان کرمانشاه از زحمات خبرنگاران این مجموعه تقدیر و قدردانی کرد.

تقدیر «فرمانده مرزبانی» از خبرنگاران خبرگزاری فارس کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار یحیی الهی، فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه با حضور در تحریریه دفتر خبرگزاری فارس استان کرمانشاه از زحمات خبرنگاران این مجموعه تقدیر و قدردانی کرد.

وی در بازدید خود از دفتر این رسانه، گفت: خبرگزاری فارس بحمدالله عملکرد خوب و قابل دفاعی داشته و ما شاهد پوشش خوب اخبار مرزبانی در این رسانه بوده‌ایم.

سردار الهی افزود: صحت اخبار منتشره و پیگیری مستمر برای انعکاس اخبار حافظان امنیت کشور، اقدامی بوده که پیوسته از سوی این رسانه صورت گرفته و لازم دیدیم حتما از زحمات چند وقت اخیر خبرنگاران تقدیر شود.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه، مرزداران را ادامه دهنده راه شهدا و رزمندگان زمان جنگ دانست و ادامه داد: نیروهای مرزبانی حقیقتاً از جنس رزمندگان زمان جنگ هستند و سعی کرده‌اند با کمترین امکانات و در سخت‌ترین شرایط حافظانی امین برای مرزهای کشور باشند.

 رضا حیدری، مدیر دفتر خبرگزاری فارس استان نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی نیروهای مرزبانی اظهار کرد: باید اعتراف کنیم که آن طور که شایسته هست، زحمات نیروهای مرزبانی در رسانه دیده نشده و آن چنان که لازم بوده، دوربین به سمت حافظان امنیت نرفته است.

وی افزود: خبرگزاری فارس در صدد بوده که به اندازه سهم خود این تلاش‌ها را منعکس کند و طی دو سال گذشته الحمدالله ارتباطی پایدار با مجموعه مرزبانی ایجاد شده و سعی کرده‌ایم بخشی از زحمات این نیرو را برای مردم استان و سایر هموطنان بیان کنیم.

مدیر خبرگزاری فارس کرمانشاه ادامه داد: اولین بار خبر آزادی یک زندانی توسط سرباز مرزبانی در خبرگزاری فارس منتشر گردید و الحمدالله مورد توجه ویژه سایر رسانه‌های کشور قرار گرفت، از این رو همیشه در صدد بوده‌ایم اخبار این نیرو به شیوه‌ای خوب و با بیانی شیوا منتشر گردد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول