اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ارسال 170 اثر به جشنواره تولیدات کرونا

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از ارسال 170 اثر به جشنواره تولیدات کرونا خبر داد و گفت: بیشترین اثر مربوط به بخش عکس بوده است.

ارسال 170 اثر به جشنواره تولیدات کرونا

محمدربیع احمدخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا وضعیت برای برگزاری جلسات حضوری فراهم نیست و از همین رو برنامه‌ها با تعداد محدود و در کمترین زمان ممکن برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جشنواره تولیدات فرهنگی کرونا در چهار بخش عکس، فیلم 100 ثانیه‌ای، دلنوشته و پیام کودکان به صورت تصویری برگزار شد، افزود: هدف از برگزاری این جشنواره استفاده از ظرفیت هنر و شکوفایی استعدادها در این حوزه بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان یادآور شد: محورهای اصلی این جشنواره شامل استفاده از ماسک، حفظ فاصله اجتماعی، عدم مسافرت و ماندن در خانه، بهداشت روانی خانواده، مدافعین سلامت، رعایت بهداشت فردی، مراقبت از سالمندان و یلدای سالم با پرهیز از دورهمی‌های مرسوم بود.

احمدخانی با بیان اینکه 93 عکس از 35 شرکت‌کننده به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود، اضافه کرد: 14 اثر در بخش پیام کودکان تصویری، 37 دلنوشته و 26 فیلم کوتاه نیز از 23 شرکت کننده ارسال شده بود.

وی در خصوص داوری این جشنواره نیز اظهار کرد: حمید رضا بازرگانی و میری داوری جشنواره تولیدات فرهنگی کرونا را عهده‌دار بودند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان افزود: برندگان این مسابقه در بخش «فیلم کوتاه» سعید نجاتی، سیده نسیم محمودیان، حسن تاره، در بخش «عکاسی» جواد اجاقلو، محمدطه قاسمی و ربابه کلاتی، در بخش «پیام تصویری کودکان» پانیذ اسرافیلی، تینا مختاری و کوثر رستمی و در بخش «دلنوشته» نیز کاظم رستمی، فضه امیری و الهه موسوی هستند.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول